Nagroda..

Hej :)
Dzisiejszą notkę mogłabym śmiało nazwać dość żartobliwie - "chwalipięta" :), gdyż przychodzę do Was z moją nagrodą, którą wygrałam na blogu: http://pannamarchewa.blogspot.com :) 

Niestety u mnie listonosz nie ma w zwyczaju przynoszenia paczuszek do domu, a pozostawia w zamian awizo więc niestety paczkę odebrałam nieco później...:


Lecz to co za chwilkę zobaczyłam, cały mój trud 'biegania po poczcie' zniwelowało...


Jak Panna Marchewka obiecała - 18 lakierowych buteleczek mi oddała..





A na koniec tego całego zamieszania w liściku otrzymałam piękne Marchewkowe pozdrowienia:


Tak więc mówię Wam dziewczyny, w rozdaniach udział opłaca się brać :) Ani jeden lakier mi się nie powtórzył, a  nawet dodatkowo mogę kilka kolorków wykreślić z mojej listy 'must have' :) Słowem pisząc - jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona !! Dziękuję bardzo i zachęcam do kolejnego rozdania na Marchewkowym blogu [klik]



Pozdrawiam serdecznie - zadowolona Ja :))




45 komentarzy:

  1. gratuluję :) piękne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęściara ;] tyle wspaniałości ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, no to teraz będzie z czym szaleć. Znakomita nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! A co do poczty to tez tak mam!;/ Dlatego już nigdy więcej nie wezmę nic przez pocztę polską. Polecam paczkomaty, jeden dzień, paczuszka jest, nie trzeba stać w kolejce :) Żyć nie umierać!

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo :) Przygarnęłabym wszystkie! :) W moim guście, naprawdę :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!
    A co do paczek i awiz -znam ten ból -mam to samo, na szczęście oglądanie zawartości to rekompensuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, wspaniała nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany ile lakierów! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa to TY zgarnęłaś te lakiery!:P Też miałam na nie chrapkę :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wygranej!

    Tym bardziej, że świetna jest. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje :) to teraz musisz nam je wszystkie pokazać ;) jestem bardzo ciekawa tego zielonego lovely z 'diamentem' na nakretce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje ;)
    super paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. woow gratulacje :) ile ślicznych kolorów - pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się że paczuszka przypadła do gustu :) noo i że nic po drodze się nie rozlało ani nie uszkodziło bo o to się troszkę martwiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wygranej i zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, ze Twoja kolekcja wzbogaciła się o kilka butelek niebieskości, na które choruję ostatnimi czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, fajne kolorki. Niektóre mnie bardzo ciekawią np. Delia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie by się zmarnowały, jak się przyzwyczaję do jednego koloru, to klapa ;d

    NEWS!!!
    www.meggy-make-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej !! świetny zestaw lakierów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę tylko gratulować i zazdrościć. Rewelacyjna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. omg you are so lucky! congrats!

    OdpowiedzUsuń
  22. że zadowolona, to się nie ma co dziwić:)

    OdpowiedzUsuń
  23. te z serii Rich Kolor najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam też taki niebieski z essence ;) jest świetny ;)
    Masz spora kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję :) Miłego malowania!

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję :) ciekawa jestem jak na paznokciach wygląda ten rudziak z Sensique ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję dziewczyny :D na pewno wkrótce pokażę jakiś z tych lakierów na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna kolekcja jeszcze raz gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ile pyszności :) teraz prezentuj na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. GRATULUJĘ! Same piękności :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.