Powrót i hybryda...

Witajcie!
Dzisiaj totalnie nietypowo. Najpierw powiem co nieco o moim nagłym zniknięciu z blogowego życia. . .Bowiem wszystko spowodowane jest pracą. Siedzę tam często po 12h dziennie i uwierzcie mi, nie mam czasu (ani nawet OCHOTY) by zrobić coś "koło swoich paznokci" :( jest to strasznie smutne, a stan pazurków woła o pomstę do nieba!! Jednak ostatnio nie wytrzymałam i zaczęłam eksperymentować z hybrydą (a jeszcze przed wakacjami - jak robiłam pazurki mamie zarzekałam się że u mnie hybryd nie będzie) hehe :))

Do mojego zdobienia użyłam hybrydy firmy Tifton zakupionej na allegro.
Kolorki są wspaniałe, napigmentowane odpowiednio i bardzo dobrej jakości. Cena także jest na +, gdyż za buteleczkę 5ml płacimy jakieś 12zł. Ja swoje hybrydy utwardzam lampą LED a do zdobienia użyłam naklejek wodnych (by było szybciej). Pod naklejkami oczywiście zaaplikowałam białą hybrydę. Niestety moje paznokcie (jak mniemam) są za tłuste, albo moja praca jest dla nich zbyt destrukcyjna i już po 5 dniach musiałam je ściągnąć a w zasadzie to same odpadły tak szybko jak je zrobiłam (płatami). A w porównaniu napiszę, że u mojej mamy ta sama marka wytrzymuje nawet miesiąc ;p więc jest to dowód, że wszystko zależy od paznokci. Mojej siostrze nie wytrzymują tygodnia tak samo jak mnie co nas smuci :/





I jak, nosiłybyście takie hybrydy czy nie bardzo ? :)

Buziaki, mam nadzieję że o mnie pamiętacie !!!

Paaa!
Marlena


35 komentarzy:

  1. Hybrydy nie nosiłam i to chyba nie dla mnie, zbyt często zmieniam kolor na paznokciach :)
    Twoja hybryda wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. dość ciekawie się prezentuje
    ja mam produkty do hybrydy, ale brak lampy

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety hybryda to niewypał. Jednak nie dlatego że nie wytrzymuje na paznokciach :). Moje paznokcie tak szybko rosną i po tygodniu mam już odrost ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak wyglądające hybrydy z chęcią nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne są kwiatki na tej naklejce ;o Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam hybryd, z moimi naturalkami mi dobrze, może skuszę się kiedyś, jak będę mamą czy coś ;)
    Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u siebie raczej nie zrobię, za szybko by mi się znudziły ;) bardzo ładne zdobienie, takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja hybrydy miałam założone jeden raz, bo jak dla mnie to za długo w jednym zdobieniu :D ZA to zrobiłam innym już mnóstwo hybryd i wszyscy byli zadowoleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam Tiftona, jednak sobie robiłam tylko na stopach - tylko tam jestem w stanie wytrzymać dłużej w jednym kolorku ;) - wytrzymały około 6-7 tyg. i gdyby nie odrost to pewnie bym ich jeszcze nie ruszała ;). Natomiast robiłam innym, trzymały się około 1,5 do 2 tyg. i nie wiem, czy to jest dobry czas. W końcu będę musiała chyba sobie zrobić i przetestować jak jest naprawdę ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, ja uwielbiam hybrydy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne naklejki <3 Jeśli masz bazę tifton to warto poszukać innej :) U mojej siostry również pojawiały się spore odpryski już po 5 dniach ale po zmianie bazy ostatnio nosiła 2 tygodnie i jedynie odrost drażnił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam hubryd i narazie nie zamierzam się w to bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A może spróbuj z primerem? możesz nawet dwukrotnie go nałożyć. Słyszałam, że w takich sytuacjach pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor i zdobienie.
    Niestety hybryda to loteria. Mam takie co tydzień się trzymają, ale też i po 3 dniach umieją odpaść

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej firmy, ale ja używam CZ i Semilac - wszystko jest ok, najkrócej jak trzymały to 8 dni co i tak uważam za dobry wynik :P Piękne te naklejki są.

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś miałam raz hybrydy parę lat temu, kupiłam lampę ale potem mi jakoś przeszło... u mnie się długo utrzymywały, a u mojej mamy krótko i jej odłaziło wszystko

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsze co napisze to masz przepiękny szablon :) WOW
    Drugie co napisze to jest mi wstyd, że do mojego ulubionego bloga ostatnio wchodzenie zaniedbałam i mam zaległości :(
    Wybacz mi kochana.
    A trzecie co napisze, mani wyszło cudownie, co do hybryd mówiłam to samo co Ty że hybryd nie będę robic a właśnie czekam na wysyłkę z semilacami. Zapominam o tym że nigdy nie mów nigdy hehe bo u mnie zawsze nigdy znaczy zawsze i będzie hehe.
    Bałabym się brac hybrydy jakich nie znam temu wzięłam coś czego wszędzie jest pełno a Tifton nie brzmi dla mnie znajomo :( ciekawe jak to będzie z moimi hybrydami a próbowałaś może iść gdzieś do salonu na hybrydy żeby spr czy to wina paznokci czy może hybryd i jej marki?

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj szkoda bo tak ślicznie te hybrydy wyglądają :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Bronię się przed hybrydowym mani, chociaż dopuszczam do siebie myśl, że kiedyś trzeba będzie się na to zdecydować ;-) Twoje mani wygląda pięknie! Te kolory i te kwiatki... ach! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hybrydy coraz częściej chodzą Mi po głowie. Pracując po 10h nie mam czasu na malowanie paznokci. Czas by się nawet i znalazł, ale sił nie mam totalnie. No i strasznie irytujący jest fakt, że namaluje coś na paznokciach i po 2h w pracy w coś walnę i po mani.

    OdpowiedzUsuń
  21. doskonałe pazurki, super kolorystyka .
    co do hybryd to jak na razie nie probowalam, ale jest o nich ostatnio glosno wszedzie, chyba bedzie trzeba wyprobowac ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne paznokcie... Ah.. marza mi sie hybrydki, szkoda że się nie trzymają w Twoim przypadku.
    A czy Ciebie jeszcze pamietamy, to powiem Ci, że nie da sie o Tobie zapomnieć, bo tworzysz cuda na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądają te pazurki. Nie miałam nigdy hybrydy, bo lubię często zmieniać lakier. Ale może kiedyś jak będę miała mało czasu na wszystko... kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają pięknie!

    To odpadanie to pewnie wina tłustej płytki, teraz już wiem, że hybrydy nie dla mnie, bo nawet żel i akryl schodziły mi po tygodniu :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają ślicznie, bardzo lubię wodne naklejki, manicure prezentuje się wtedy ciekawiej :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolor hybrydy i piękne naklejki wodne. Szkoda, że tak krótko się trzymały. Jeśli chodzi o hybrydę to miałam 2 razy i trzymały się bardzo długo, ale to przez to że nawet zwykłe lakiery dobrze się u mnie trzymają ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kolorystyka, a naklejki szalenie mi się podobają ;) hybryd sama jeszcze nie próbowałam , więc jestem zielona w tym temacie

    OdpowiedzUsuń
  28. Co prawda najczęściej siedzę w pracy te 8h, ale niekiedy zdarza mi się też zostać dłużej. Cały dzień pracuję przed komputerem, a w domu nie bardzo chce mi się ponownie do niego siadać, więc i mój blog ucierpiał. Także z powodu obrony ;)
    Pięknie połączyłaś te naklejki i hybrydę. Jeśli o hybrydy chodzi to ja postawiłam na Semilac i jestem bardzo zadowolona. Gdyby nie odrost to trzymałyby się u mnie pewnie dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jedne z najpiękniejszych hybrydy jakie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne zdobienie. Kwiatki wyglądają jak namalowane :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.