Szara eminencja








Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem bardziej stonowanym. Gości u mnie szarość i srebro poprzeplatane niemałym błyskiem :)  Szary to kolejny, mój ukochany kolor po pastelach. Jestem jego wielką fanką czy to w ubraniach, czy paznokciach, a także innych dodatkach. 


Do stworzenia tego mani użyłam lakierów hybrydowych Semilac
- 096 Starlight Night;
- 105 Stylish Gray;
- 144 Diamond Ring;


Oczywiście nie zapominając o dodatkach:
- pocięta folia z efektem rozbitego lustra/witrażu;
- stempelek ze wzorkiem pepitki;

Całość równomiernie pokryłam topem od Orly i utwardziłam w lampie LED.



A Wam przypadła do gustu "SZARA EMINENCJA" ? :>


7 komentarzy:

  1. Cudowne połaczenie szarości *_* bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega! Uwielbiam szarości i świetnie je rozświetliłaś tymi błyskotkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy ta folia ładnie dolega do paznokcia? Nie robią się takie zadziory pod hybrydą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dobrze dolega o ile dobrze zabezpieczymy topem (nawet 2 warstwy) i dodatkowo ewentualne odstające zadziorki można podpiłować delikatnie polerką ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Dla mnie za duży bling, ale manicure bardzo oryginalny. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.