Fantazyjne...

Witajcie :)
Dzisiaj nie będę się za długo rozwodziła nad tym zdobieniem. Po prostu nie miałam pomysłu na nic konkretnego i tak sobie siadłam i zaczęłam "coś tam" malować i wyszło to. Bardzo efektowny wzorek i nie tak trudny jakby się mogło wydawać. Ostatnio pokochałam malowanie tych dwóch paznokci w środku, nie wiem ale wg mnie lepiej to wygląda niż serdeczny i kciuk :P No i nawet te pazurki zgarnęły w sklepie pochlebne "noty", że aż się zawstydziłam *.*



Jak możecie zauważyć użyłam tutaj mojego ukochanego odcienia od Barry M. którego wymieniłam w mojej lakierowej siódemce !! Jest to mój absolutny hit i nie zamienię go na żaden inny. Uwielbiam go i polecam serdecznie.





Lakiery jakie użyłam możecie zobaczyć na zdjęciu niżej, natomiast ich nazwy to: 
Barry M - Gelly Effects Blueberry, My secret - 144 vanilla, Hean - 835 i czarna farba akrylowa.
Top coat - Color Club, Top coat matujący - Essence







I jak Wam się podobają moje wzorki ? 
Udało mi się "dorwać" mojego fotografa, który niechętnie zrobił fotki moich rąk, 
a ile krzyku o to było i humorków (bo aparat nie ostrzył obydwu rąk) to Wam mówię :P hehe...



Buziaki i miłego weekendu,
Marlena

39 komentarzy:

  1. Śliczne :) , zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo efektownie wygląda to mani, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdobienie i ten niebieski aż sama mam na niego ochotę :) miłego weekendy życzę również Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niebieski i mi w oko wpadł, jeszcze nie miałam lakierów Barry, wzorki wyszły bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, prezentuą się rewelacyjnie, wzorek bomba!
    Gratuluje zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjny mani! Byłam pewna że to stempel :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny wzorek! też mi się podoba malowanie środkowych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie Ci wyszło jak na brak pomysłu :) Ja już teraz tylko stempluje :P A ten Barryś jest wspaniały, ale mi odprysnął po 1 dniu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! :)
    chyba też muszę zacząć zdobić te dwa paznokcie bo serdeczny i kciuk trochę mi się znudził :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne ! Ja chcę takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taaaak! Cudownie Ci wyszło kochana! A ten niebieski jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Te wzorki są naprawdę fantastyczne. Super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne wzorki :) o tak z tymi fotografami to juz tak jest heheh :))

    Pozdrawiam

    http://blog-anaid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. są przecudowne! :D nie dziwię się, że zdobyły takie peany! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio również polubiłam malowanie dwóch środkowych paznokci, kciuka tak czy siak zazwyczaj nie widać^^ Ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do fotografa- to są piękne raczki z pięknym zdobieniem wiec proszę nie marudzic i pomagac ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny wzorek! Dużo się dzieje na paznokciach, a jednocześnie jest wesoło i elegancko, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje pazurrry no! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatecznie ostrość złapana idealnie ;-) nie wiem sama, co podoba mi się bardziej, bo kazdy lakier coś w sobie ma. Wzorki są bezbłędne, ale cieszę się, że są tylko akcentem, bo wszystkie paznokcie z takim wzorkiem to już chyba byłoby trochę za dużo ;-) wyczucie godne mistrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszło prześlicznie ;) tez mam ostatnio fazę na te dwa paznokcie ;) ale kciuk i serdeczny też czasem wygrywa ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyszło, tez tak mam, że siadam i coś tam maluję a wychodzą różności z resztą sama wiesz :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dziwię się, że to zdobienie tylko komplementów zebrało! Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyszło znakomicie :D a niebieski faktycznie jest piekny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo widowiskowe i precyzyjne zdobienie. Fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę fantazyjne.. Super, podoba mi się..

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten niebieski Barry M jest piękny!! Muszę go kiedyś dorwać :) A co do zdobienia to bardzo ładnie się prezentuje :) Ostatnio także częściej maluję inaczej dwa środkowe palce :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Malowanie na spontanie jest najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.