Panterka w akcji..

Hejka!

Tym razem posłużyłam się naklejkami wodnymi, które otrzymałam ze sklepu www.bornprettystore.com. Zdobienie proste, ale efektowne i bardzo długo miałam je na paznokciach :) uwielbiam takie klasyczne połączenia. Naklejki spisują się rewelacyjnie, a posiadanie ich to czysta przyjemność, wiem co piszę :) ułatwiają one życie osobom "mniej zdolnym" czy "leniuszkom" a także dodają charakteru paznokciom każdej osoby, która się na nie pokusi. Można je zakupić TUTAJ(klik). Serdecznie polecam.

Poza tym jak możecie zauważyć użyłam lakierów: Golden Rose Rich color nr 06 (beż) oraz piaskowy Wibo wow sand nr 03, a także dołączyłam ćwieki które możecie kupić TUTAJ(klik).







Lubicie takie wzory? Jak Wam się podoba to wykonanie? :)



Pozdrawiam serdecznie,
Marlena

37 komentarzy:

  1. Super! Też ostatnio robiłam panterkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne malowanko, ja nie mam takiego taalentu

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda to połączenie z piaskiem Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Naklejki świetne, a piaski z Wibo wciąż mnie zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, jakie urocze te paznokcie z naklejkami i panterką !

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki świetne :D a całość prezentuje się rewelacyjnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. mmrrrr miau wyszło kocio i cudnie, a z tym wibosiem idealnie. Fajnie że dodałaś ćwieki bo dzięki nim mani ma swój urok i oryginalność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne masz paznokcie, myślałam że to malowana pantera, a tu proszę taki przyczajony tygrys :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszło.. Pyszczek dodaje temu mani takiego słodkiego wyrazu jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Najbardziej urzekł mnie koci pyszczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. naklejki to jeden z fajniejszych wynalazków do paznokci :) barrrrdzo podobają mi się Twoje krótkie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonale wkomponowałaś ten piasek i ćwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie no zdobienie wyszło z pazurem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszło, i nawet mordka kota jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten piasek z nitem wygląda super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To naklejki? Jesteś tak utalentowana że na pewno bez problemu byś sama takie namalowała ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna kompozycja :) bardzo podoba mi się połączenie lakieru pisakowego z ćwiekiem :>

    OdpowiedzUsuń
  19. wy to macie pomysły :D super :D

    OdpowiedzUsuń
  20. super wygląda panterka z naklejką :D świetnie wszystko razem połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Panterka + kot to dla mnie bynajmniej połączenie wręcz idealne. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow !! ślicznie wyszło Ci to zdobienie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piasek idealnie pasuje do tej panterki ;) pięknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  24. Obłędne! Piaskowy lakier bardzo pasuje do tego mani i wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne, tez lubię eksperymentować z kolorami paznokci i wzorami, ale nie zawsze mi to wychodzi :)
    Będę częściej zaglądać, może coś kiedyś zmaluję :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.