Egzotyczny fiolet..





Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny i już ostatni lakier z kolekcji Orly PCH gel fx, a jest nim piękny biskupi odcień o nazwie PARADISE COVE co ja bym przetłumaczyła jako "rajska zatoczka". Według mnie jest to trafne określenie, bo lakier w połączeniu z jakimś egzotycznym wzorkiem tworzy istny raj na pazurkach !

Towarzyszy mu równie uroczy kolorek - SCENIC ROUTE.

Dodatkowo użyłam idealnego efektu lustra od bornprettystore. Aplikacja jest banalnie prosta - wystarczy mieć top coat "no wipe" i delikatnie potrzeć pacynką z minimalną ilością pyłku, a całość jeszcze raz pokryć topem. Obecnie wszystkie moje pazurki u stóp mają właśnie taki lustrzany blask. Wygląda to niesamowicie. Ten efekt, możecie dostać TUTAJ, a z kodem ARL91 jest 10% zniżki na wszystko co kupicie.


  

Wzorek uzyskałam przy pomocy płytki również ze sklepu internetowego bornprettystore.
Listki wypełniłam zielonym lakierem i nałożyłam w formie naklejek :) całość zabezpieczyłam topem.


Ciężko ukazać na zdjęciach jak rzeczywiście połyskuje efekt lustra. Postaram się następnym razem dodać zdjęcie jak to wygląda na całym pazurku bo tutaj jest tylko jako biżuteryjny dodatek :)




Egzotyczny manicure to jest to co kocham, zwłaszcza w wakacje !!

Mam nadzieję, że pogoda wreszcie Wam dopisuje, bo ostatnio niestety bardzo wariowała :)


4 komentarze:

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.