Idealny kameleon






Przychodzę do Was z niesamowitym efektem "chameleon", który uzyskamy przy pomocy czarnej bazy i pyłku. Zakochałam się w tym efekcie, kiedy tylko zobaczyłam go w sieci, wiedziałam że będzie mój! Nie mogło być inaczej. Od razu przetestowałam mój ulubiony kolor - niebieski z cudowną fioletową poświatą.


Przyznam, że efekty przekroczyły moje najśmielsze oczekiwania. Dopóki nie wtarłam pyłku, to nie wierzyłam że na prawdę osiągnę taki efekt! Niesamowity! Jak kolorowe zwierciadło!


Od razu zaznaczę, że najlepszy efekt można uzyskać na czarnej bazie, w moim wypadku użyłam NeoNail Pure Black. Testując efekt, zaciekawiło mnie jak będzie wyglądał na delikatnym gradiencie jednak ten efekt nie położył mnie na łopatki i musiałam coś dodać, bo wyglądało to "dziwacznie". Kiedy dodałam delikatne fale, całość bardzo przypadła mi do gustu <3 ciągle patrzyłam na te pazurki, w każdym świetle kolory były inne. Idealny kameleon!


Ja swoje pyłki zakupiłam na www.aliexpress.com, jednakże można je zakupić także na www.BornPrettyStore.com (TU).



Polecam serdecznie, bo taki efekt można uzyskać w zaledwie parę sekund! 
To niesamowite, dla każdej sroczki....no genialne! :)




14 komentarzy:

  1. Wyszło genialnie :) Napatrzeć się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój ulubiony kolorek chameleona! <3 Ciężki do uchwycenia na zdjęciach, ale fajnie to Tobie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny! Kameleony chyba wyparły tak popularny niedawno mirror powder

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięęękne! Trudno oderwać wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj na zajęciach z rachunku prawdopodobieństwa niedaleko mnie siedziała dziewczyna, która miała długie, ładne paznokcie i właśnie ewidentnie pyłek-kameleon, tylko zielono-fioletowy. Muszę mówić, że co chwila zerkałam na jej paznokcie? ;) Twoje pazurki z niebieskim pyłkiem też prezentują się pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt tych pyłków :) Jednak nie mam możliwości ich wypróbowania, bo maluję paznokcie tylko zwykłymi lakierami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny efekt tych pyłków :) Jednak nie mam możliwości ich wypróbowania, bo maluję paznokcie tylko zwykłymi lakierami. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.