Słodkie cieniowanie






Jak wiecie lub nie - uwielbiam cieniowania. Staram się dążyć w tym temacie do perfekcji, gdyż nie ma nic piękniejszego niż delikatne przejście kolorków (no, może oprócz świecidełek ;p)
Tym razem postawiłam na słodkie pastele z holograficznym akcentem.


Cieniowanie na hybrydzie najczęściej wykonuję przy pomocy cienkiego pędzelka, delikatnie łącząc nałożone z obu stron paznokcia kolorki aż uzyskam zadowalający efekt.

Lakiery jakie użyłam to:
1. NeoNail - Acapulco 4801-1 (lawenda)
2. Semilac 131 Lovely Mickey (róż)

Holo zakupiłam jeszcze przed wakacjami na aliexpress, jednakże nie dał on takiego efektu na jaki liczyłam. Brokat zdecydowanie jest za gruby. Obecnie jestem w posiadaniu dużo lepszych holo-pyłków ale o tym przekonacie się w kolejnych postach :)


Podoba Wam się połączenie takich pasteli ? - ja zdecydowanie to uwielbiam!
A z hybrydami jest o tyle fajniej, że mogę cieszyć się zdobieniem tydzień a nawet dłużej :)





12 komentarzy:

  1. Świetne połączenie! Podoba mi się to zdobienie ;-) Tak, hybrydy mają ten plus, że można je dłużej nosić bez uszczerbku na zdobieniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne i słodkie! <3 uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się komponuje to holo tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to pięknie, zarówno cieniowanie, jak i holoś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze :) Chciałabym mieć takie umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się takie połączenie kolorystyczne. Podziwiam- ja próbowałam kilka razy, ale nie wychodzi mi to cieniowanie :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.