Holograficzny wąż







Przychodzę do Was z szybką recenzją płytki i holo-pyłku ze sklepu Born Pretty Store.

Zacznę od pyłku, który okazał się niesamowity :) Nie ma co ukrywać, właśnie na takim efekcie mi zależało odkąd zobaczyłam go w sieci. Ja otrzymałam 1g pyłek, który wydaje się tylko taki malutki, gdyż na ozdobienie całego paznokcia trzeba na prawdę odrobinkę, jest bardzo wydajny. Dla zainteresowanych można go nabyć TUTAJ w komplecie przychodzi silikonowy pędzelek, którym ja osobiście nie umiem tego nakładać gdyż produkt zamiast zostawać na warstwie topu no wipe, to on się ściera.. ale idealnie radzę sobie pacynką. 


Dla mnie efekt jest magiczny, mimo dość wysokiej ceny - warto. Widziałam, że dużo innych marek na polskim rynku cenę ma jeszcze większą co już wg mojego odczucia zakrawa o przesadę...


Powiem Wam, że o dziwo na żywo holo wygląda jeszcze lepiej i jeszcze bardziej się mieni!!

Teraz napiszę coś niecoś o płytce BP-L045, którą otrzymałam i okazała się, tak jak pyłek - strzałem w 10! To blaszka z koronkowymi motywami, ja wybrałam do mani testowego wzorek, który przypomina mi skórę węża.


Jakość wzorków jest na prawdę świetna! Wszystkie wychodzą idealnie, na różnych stemplach i powierzchniach :) a jako, iż koronkę ciężko namalować z taką precyzją jest to idealna alternatywa. Mani wygląda elegancko i schludnie.


Polecam Wam serdecznie - pyłek jeżeli robicie hybrydy, a płytka nada się do każdego rodzaju mani!


Jak Wam się podoba ten efekt holo? Skusicie się, a może już próbowałyście?


8 komentarzy:

  1. Ale to cudownie wygląda! Ja uwielbiam ostatnio błyskotki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie noszę hybryd, więc pyłek jest nie dla mnie... Wężowa skórka wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie to wygląda :) Kiedyś sobie sprawię taki pyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki :) A ten pyłek jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne mani *_* Perfekcyjne połączenie holosia i motywu koronki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne holo i idealnie zgrywa się z wzorem stempla :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.