Zimna mięta



Mięta to jeden z moich ukochanych kolorków od jakichś 3 sezonów niezmiennie :) Uwielbiam ten kolor ! Sprawdza się idealnie do codziennego mani jak i do tego "wyjściowego". Tym razem zestawienie ze zgaszoną zielenią i odbijanymi stemplowymi maziajkami :)


W zasadzie to nie miałam nic konkretnego na myśli tworząc ten mani, po prostu chciałam wykorzystać nową zieleń VenaLisa która przybyła do mnie z aliexpress i po prostu musiałam ją wykorzystać :)

Wzorek i maziajki wyszły spontanicznie, jakoś tak mi spasowało! Oo! Na drugiej ręce nie zastosowałam wzorów, tylko samą miętę a na nią matowy top Semilac.


Całość bardzo fajnie mi się nosiła, lubię różne odcienie zieleni i jeszcze nie jeden zobaczycie na moich pazurkach, ot tak by łamać przyzwyczajenia ! :) Poniżej pokazuję produkty, które użyłam do tego manicure:


Mamy tutaj płytkę, którą już wcześniej poznaliście przy okazji mani z diamencikami :) Pochodzi z BPS(klik). Lakier VenaLisa z aliexpress, kads do stempli także z ali oraz klasyczna mięta 022 Semilac, oraz gwiazdeczkowe ćwieki.

Kochani mam nadzieję, że mani przypadło Wam do gustu!



2 komentarze:

  1. Też uwielbiam miętę! :D Cudowny, świeży kolor <3 Świetne zdobienie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.