Nowy Rok 2017


Dzisiaj Sylwestrowo-Noworocznie! Jestem wdzięczna, że mogłam z Wami dzielić cały ubiegły 2016 rok, że byliście ze mną, obserwowaliście i komentowaliście :) na kolejny rok oczywiście życzę sobie tego samego albo i więcej, żeby jeszcze bardziej się zmotywować do działania. Samych pozytywnych zmian, zdrówka i uśmiechu, życzę sobie tego dla samej siebie oraz dla Was wszystkich :* 

Mój mani na Sylwestra i Nowy Rok ma oczywiście połyskujący element w postaci morskiej-brokatowej hybrydy FairyGlo (aliexpress) oraz efekt metal manix od Indigo. 1 stycznia jestem w pracy od 7 rano, to za dużo nie poszaleję więc postawiłam na coś delikatnego, ale mimo wszystko z tym karnawałowym akcentem :) 


Życzę Wam wszystkim lepszej zabawy Sylwestrowej niż moja (dziś 31.12 też jestem w pracy cały dzionek) ;p dużo zdrówka i szczęścia w Nowym Roku 2017 :*


Szary kolorek to 105 Stylish grey Semilac, a błękit to 000 Semilike od Semilac :)



Buziaki i do kolejnego mani w Nowym Roku :) ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.