Świąteczne Party In The Hills :)



Dzisiaj zimowe zdobienie w towarzystwie ślicznego imprezowo-sylwestrowego lakieru hybrydowego Orly gel fx - Party In The Hills. Śliczny brokatowy lakier, który kryje przy 3-4 warstwach, dlatego lepiej nakładać go na jakąś bazę (ja niestety tego nie zrobiłam). Poza słabym kryciem to lakier minusów nie ma :) pięknie rozprowadza się na płytce, nie odpryskuje i ładnie zgrywa się z różnymi zdobieniami. Drobiny jak widać na zdjęciach są w tonacji złoto-brązowej.


Do wykonania zdobienia użyłam naklejek wodnych z aliexpress - motyw jest śliczny i warto zakupić coś na chińskich stronkach właśnie przed świętami, bo cena 0,1$ jest mega korzystna :)


Na brokatowych pazurkach możecie zauważyć "half moon" zrobiony stempelkiem i płytką z wzorkami koronkowymi ze sklepu bornprettystore :)


Mam nadzieję, że spodobało Wam się moje zdobienie i też coraz bardziej czujecie świąteczny klimat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.