Muszelka na słodko...

Witajcie :) !
Dzisiaj chyba nikogo nie zdziwię jeśli zaś pokażę słooodziutki mani. Gdy tylko zobaczyłam te cudowne muszelki na stanie Born Pretty Store od razu wiedziałam, że muszę je mieć a na dodatek od razu skojarzyłam z jakim lakierem je połączę. Po prostu nie było wyjścia - musiałam zestawić razem te dwie rzeczy. Pięknie połyskujący na złoto lakier z serii Galaxy od Golden Rose nr 21 oraz te urocze 'ćwiekowe' muszelki, które można zakupić TUTAJ(klik) za niedużą kwotę $2,78. POLECAM !! 
Na lakierze od GR także się nie zawiodłam (no może troszkę jeśli chodzi o krycie-niestety słabe)..

Połączenie proste, a mani z tych "dla każdego" gdyż nie ma w tym żadnej filozofii by pomalować pazurki lakierem i dołączyć na jeszcze mokry lakier kilka drobiazgów przy użyciu np. wykałaczki :)





Pozdrawiam serdecznie,
Marlena


25 komentarzy:

  1. przepięknie się to skomponowało :) muszelki są cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Te muszelki sa bajeczne! A jak sie trzymaja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, moje pazurki są bardzo wąskie i na nich delikatnie te muszelki odstawały i mimo to dobrze naklejone na top coat czy lakier trzymały się dokąd sama ich nie zdjęłam (i to jeszcze siłą - łatwo nie było) hehe. Ja miałam je 3 dni na pazurkach ;)

      Usuń
    2. uuu... to długo się trzymały ;) Świetnie wyglądają ;)

      Usuń
  3. cudne muszelki :) a jeśli jeszcze trzymają się tak długo, to już w ogóle bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocze są te muszeleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeny, jak ten lakier mi się podoba! z tymi muszelkami wygląda prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszelki są naprawdę świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że są takie piękne ozdoby, jak te muszelki :) Kolorystyka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze są te muszelki! Przeglądałam trochę Twojego bloga i naprawdę masz talent. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkie i urocze to zdobienie idealne na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie połączyłaś te ozdoby z galaxy ^^ taka magiczna plaża ci wyszła ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie! te muszelki superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Galaxy świetnie się prezentuje w połączeniu z muszelkami.
    Super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wyglądają te muszelki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ach to zdobienie jest genialne i te muszelki :D zakochałam się w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś tak nie mogę przekonać się do lakierów Galaxy, chociaż u Ciebie wygląda ślicznie :) I te Twoje zadbane paznokietki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie słodka muszelka ;) mam ten lakier , jest najładniejszy z całej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne połączenie. a ten piasek to mój nr one na wishliście :D muszę zakupić

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziewczęcy i delikatny mani! Zgadzam się z dziewczynami, że lakier piękny. Mam już piaski GR ale z serii Holiday i muszę powiedzieć, że kryją w zależności od koloru np. srebrny nr 51 kryje w porządku ale biały nr 70 już gorzej, bo po trzech warstwach dalej są prześwity...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.