Jestem trendy...

Witajcie na moim blogu,
dzisiaj na tapecie piękny kolorek hybrydowy Orly jakim jest po prostu Trendy.
To piękny, wręcz neonowy łososiowy odcień z zatopionymi pobłyskującymi drobinami.


Lakier jest dość gęsty przez co trochę niewygodnie się nim maluje i powstają jakby smugi lakieru w pewnych miejscach. Do pełnego krycia trzeba było nawet 4 cienkich warstw. Dlatego pod względem konsystencji i nakładania nie polubiłam się z nim :( Ale ilość warstw nie stanowi w przypadku hybryd dużego problemu, gdyż są one bardzo cienkie, a lakier utwardzany w lampie można od razu "używać" i nie trzeba czekać pół dnia aż wyschnie.
Jednakże jego cudowny i niepowtarzalny odcień przebija te małe wady, o których wspomniałam wcześniej. Jest na prawdę piękny i wygląda niebanalnie.


Niestety fotki tego cudeńka nie wyszły zbyt ładnie, gdyż zostały zrobione na szybko przed wyjściem do szkoły :( ale bloger też człowiek i czasem nawet nam powija się noga (w tym przypadku aparat) ;)
Mam nadzieję że mi to wybaczycie. Żaden retusz by tutaj nie pomógł, gdyż lakier jak i moje dłonie mają pomarańczowe tony zatem ciężko było cokolwiek uzyskać, by udało się odzwierciedlić rzeczywisty wygląd lakieru. Wolałam to pozostawić bez zmian.


Dłonie przy tym odcieniu wydają się na prawdę mocno opalone, co uznaję za kolejną zaletę! Z pewnością będzie to mój wiosenno-letni ulubieniec :)

Na środkowym i serdecznym palcu możecie zauważyć wtarty "efekt szmaragdu" od Indigo, chociaż na zdjęciu wyszedł jak zwyczajna syrenka - musicie mi uwierzyć na słowo.



Z całą pewnością nie jest to kolejny "majtkowy pastel", który znudzi nam się już po jednym dniu.
Lubicie takie kolorki, a może macie już go w swojej kolekcji np. w wersji zwykłego lakieru?

Pozdrawiam serdecznie i czekam na komentarze :)


9 komentarzy:

  1. Jest piękny! Uwielbiam takie pastele, które wyglądają jakby były neonowe! Ale wiesz co, ja mam taki róż z delikatnymi drobinkami z Mistero Milano i też słabo kryje, raczej wystarczają 3 warstwy, ale na prawdę ciężko się z nim pracuje! jednak wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! Ale cudeńko, wybaczyłabym mu te 4 warstwy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi w nim to, że tak subtelnie się błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor całkiem nie w moim stylu, chociaż w słońcu musi się pięknie mienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę go! Ale nigdzie nie widzę ceny ile on kosztuje? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, powiem Ci że to ciekawa sprawa (jak się loguję na stronie to jest komunikat że towar chwilowo niedostępny i to przy każdym z lakierów) najlepiej kontaktować się ze sklepem w tej sprawie. pozdrawiam

      Usuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.