Piórkowy egzotyczny mani z evonails







Jakiś czas temu dostałam propozycję wypróbowania lakierów marki Evonails, a że uwielbiam hybrydy ze względu na wytrzymałość to chętnie skorzystałam z propozycji i stałam się posiadaczką dwóch ślicznych kolorków, które postanowiłam połączyć w jeden mani.

Marka ma swoją stronę internetową, gdzie można nabyć te cudeńka www.evonails.pl w cenie 29,99zł/sztuka. Zakres kolorków do wyboru jest ogromny więc każdy znajdzie coś dla siebie :)

Mój mani to egzotyczne piórka odbite z płytki do stemplowania (jakaś z aliexpress), dodatkowo brokat - syrenka na dwóch środkowych palcach. Wykorzystane kolorki od Evonails to 206 Squeeze me! oraz 95 Grape vine.


Przed testowaniem nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce i żałuję, że tak późno ich poznałam! Nie dość, że piękne kolorki to jeszcze bardzo dobrze kryją już przy drugiej warstwie. Śliczne, soczyste barwy!



Myślę, że te dwa kolorki idealnie współgrają ze sobą, tworząc niesamowity kontrast.


A Wam przypadło do gustu moje piórkowe połączenie ? Ja uwielbiam takie egzotyczne klimaty stąd właśnie taki wybór. Lakiery godne polecenia! Kto nie zna marki - musi to nadrobić JAK JA :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.