Cukierkowe cieniowanie..

Witam ciepło :)
dzisiaj mam dla Was coś dla osłody tego ładnego dnia. Stworzyłam cukierkowe cieniowanie, które nadaje się idealnie na letnie, pogodne dni takie jak dzisiejsza niedziela :) Żeby było jeszcze bardziej słodko dodałam na koniec topper z błyskotkami.



Co do lakierów jakie użyłam to na pewno jest to: 
żółty - Miss sporty, róż i fiolet Golden Rose Rich color. 
Niestety numerków nie pamiętam :/ a topper jest z essence.



I co powiecie na taką letnią propozycję ? :)
Lubicie cieniowania ? Z czym się Wam kojarzą ? 
- mnie osobiście takie pazurki kojarzą się z kolorowymi drinkami ! :D




Pozdrawiam,
Marlena

34 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł ;) śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie gradienty! :) a kolorowe drinki... zgadzam się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie i śliczne, po prostu urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne:D Kocham takie cieniowania z topami:) A kolory bardzo moooje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to pięknie wygląda, szkoda, że ja tak nie umiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również się to kojarzy z kolorowymi drinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się takie mani kojarzy z Twoja osobą :) brakowało mi tu takich słodkości, które Ty umiesz najlepiej nam zafundować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczne! świetne połączenie kolorów :) i super pomysł z dodaniem jeszcze toppera

    OdpowiedzUsuń
  10. u Cb to nawet gradient wygląda inaczej i tak pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne, gradient to już mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  12. przepieknie wyglądają, kolorystyka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kolorystyka i perfekcyjne wykonanie :) Wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cukierkowo to wygląda. Mi się kojarzy z takimi słodkimi piankami :P

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny gradient a drobinki dopełniły całości ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się,cudne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie! Podoba mi się połączenie kolorów, kojarzy mi się z fiołkową łąką :) nie przypuszczałam, że ten pstrokaty brokat będzie tak ładnie na tym wyglądał, sama zawsze mam problem, z czym go zestawić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealna propozycja na letnie plażowanie :)
    Uwielbiam cieniowanie na paznokciach innych, sama nie trawię doczyszczania skórek.... bryyy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby takie proste mani, a jak świetnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne cieniowanie! :) Super kolory i idealne przejścia między nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny gradient :) Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne słoodziaczki :D piękne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. sama słodycz, piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio uwielbiam cieniowania!! Ten gradient bardzo przypadł mi do gustu, powiedziałabym nawet że stworzyłyśmy coś podobnego w jednym czasie! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ah piękna kolorystyka cieniowania i ładne wykonanie, czego chcieć więcej w te piękne letnie dni <3

    OdpowiedzUsuń
  26. mi od niedawna cieniowania kojarzą się z tortem ;)
    bardzo fajnie Ci wyszło zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. perfekcyjnie to stworzyłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne ;) Jakiś czas temu robiłam podobne tylko w innych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.