Jagodzianka...

Witam cieplutko :)

Dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo wyjątkowy, bowiem jest to 5 rocznica mojego związku z K.. I chyba właśnie zainspirowana tą okazją użyłam po raz pierwszy lakierów, które nabyłam jakiś czas temu w serduszkowych flakonikach :) Oczywiście są to lakiery z centrum chińskiego i bardzo sceptycznie do nich podchodziłam.. Po zastosowaniu byłam mega pozytywnie zaskoczona !! :)))



Krótki opis lakierów:

Warstw: 1-2
Wykończenie: kremowe z połyskiem
Krycie: bardzo dobre
Cena: ok. 3zł
Czas schnięcia: dość szybko
Pojemność: 10ml
Konsystencja: dość rzadki, ale nie ścieka
Flakonik: prześliczne szklane serduszko
Pędzelek: idealnie wycięty, troszkę sztywny
Dostępność: chińskie centrum
Ogólna ocena: 5/5 



Na lakierach poza tym co widać na zdjęciu nie pisze nic, więc niestety na temat producenta itp. nic więcej nie powiem, bo po prostu nie wiem :P Myślę, że jeśli macie w pobliżu centrum chińskie to je tam spokojnie znajdziecie :)) Mnie osobiście te cukiereczki przypominają lakiery essence :)

Jagodowy na pazurkach wygląda tak [1 warstwa stąd lekkie niedociągnięcia]:


Jednak nie byłabym sobą, gdybym czegoś ambitniejszego nie wymalowała i stworzyłam 
[na zdjęciach pierw ręka prawa i niżej lewa]:




Jednak i to mi nie starczało więc jeszcze po raz pierwszy zastosowałam naklejkę wodną, ale nie pod pasowały mi zbyt :/ myślałam, że polega to troszkę na czym innym, a to naklejanie na płytkę wraz z papierkiem - bo przecież idealnie nie da się dociąć bardzo mnie zraziło :/ chyba wolę sama malować wzorki - wychodzi to ciekawiej i jest tańsze niż same naklejki. Moje zakupiłam na allegro, niestety już nie pamiętam u jakiego sprzedawcy.. 

Efekt na moich pazurkach:


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i jest mi strasznie miło gościć Was na moim blogu, bo widzę, że co dzień przychodzą tu nowe osóbki :) Tym faktem, że jest komu pokazywać moje prace jestem bardzo podekscytowana, dziękuję Wam z całego serca :* Ja idę dalej świętować z Ukochanym kolejny roczek :) 

Miłego wieczorku Wam życzę - Marlena :)


60 komentarzy:

  1. śliczne kolorki :) szczególnie ten jagodowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i udanego wieczoru z tej okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj było i jest bardzo miło :D dziękuję !!

      Usuń
  3. śliczne są :) a butelki mają przeurocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie te lakiery mają słodkie buteleczki :)
    Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piekne pazuryyy mega kolory a serduszkowe flakoniki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję:) btw, śliczny ten jagodowy. i te butelki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor ten ciemny róż. Buteleczki przesłodkie, dla samego wizualnego aspektu warto wydać te 3zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to fakt :D chyba chciałabym wszystkie kolorki :) ale nie tylko aspekt wizualny jest bardzo dobry :)

      Usuń
  8. Gratulacje :)
    A serduszkowe lakiery są takie słodkie, że nie mogę :D Kolory tez bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiam Cię za długość paznokci. Mi to by się po drodze 100 raz połamały :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tam :) mnie się łamią raz albo dwa w roku, a tak to odpukać - nie :)

      Usuń
  10. Ale słodkie te flakoniki:) Jagodowy bardzo mnie się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczności :) kolorki są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam! Świeetne. U mnie dziś podobne, ale nie ściągane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) nawet jakby były 'podpatrzone' to byłoby super :) ja często inspiruję się innymi osóbkami :D

      Usuń
  13. Jagodowy kolor jest ładny. :)
    Gratuluję! 5 lat. Zyczę wytrwałości, miłości i szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za życzonka :)) !!

      Usuń
  14. Buteleczki są normalnie niesamowite! Prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo urocze buteleczki ;)
    mani fajnie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh, no i oczywiście życzę wielu wielu udanych lat razem ;)

      Usuń
    2. dzięki :) miło mi to czytać !!

      Usuń
  16. Gratuluję !
    Piękne pazurki ! i te lakiery są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego naj naj :D
    śliczne te buteleczki.
    i gradient bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i oby tak dalej :)
    Masz śliczną płytkę! Czy to naturalne paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moje naturalne :) bardzo dziękuję :)

      Usuń
  19. nie ważne jaki jest producent :) tu i tak kształt buteleczek gra pierwsze skrzypce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chińczyk już kolejny raz zaskakuje:D świetne zdobienie.. te buteleczki są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne przejścia w gradiencie :) też czasem zaskakują mnie te tańsze lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie widziałam jeszcze tych lakierów, ale mają super odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 5 rocznicy!:))
    Pazurki są śliczne :) i bardzo fajne buteleczki :P

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też jest Chiński sklep sporo lakierów tam kupuje w większości są po 2 lub 3zł i jestem z nich zadowolona a dzięki tak niskiej cenie moge kupić ich trochę więcej a kolorów jest tyle że można oczopląsu dostać hehe :) paznokcie śliczne i moim zdaniem naklejka tu bardzo dobrze pasuje bo jest delikatna i nie burzy całej koncepcji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Czaderkie lakiery do paznokci,bardzo podobaja mi sie ze wzgledu na ksztalt,a kolorki tez bardzo ciekawe.
    Twoje paznokcie sa super nie to co moje ogryzki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne lakiery , takie włąsnie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  27. <3 te buteleczki są śliczne!!! aż mi się zamarzyło kupienie kilku(nastu) :P takich i ustawienie sobie na półeczce, tak dla ozdoby!!!

    świetne paznokcie.

    gratulacje z okazji 5-ej rocznicy :) miłości i udanego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  28. cudne buteleczki i zawartość tez

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie urocze buteleczki ;)
    a Tobie gratuluje 5-ej rocznicy i życzę udanego świętowania, no i jeszcze więcej miłości dla Was oczywiście ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty to masz talent :) piekne!

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale słodkie buteleczki :) Aż mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również ostatnio kupiłam naklejki wodne na Allegro, ale jeszcze ich nie testowałam. Piękne te jagodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawi mnie jakie będą Twoje wrażenia co do naklejek :)

      Usuń
  33. Śliczne flakoniki, a w jagodowym odcieniu się zakochałam :))
    I oczywiście jak najwięcej szczęśliwych dni w związku :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne kolory! a jakie flakoniki mrrr <3 jestem 100 obserwatorem twego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow :o już 100 ??? dziękuję WAM :*

      Usuń
  35. ładne pazurki i śliczne opakowanie maja te lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. great blog!love your nails!do you want to follow each other?

    originailly, eliana

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne :)
    Dzięki za radę, zmienione :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne pazurki :)

    zmieniałaś nagłówek ? jest super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam, z przyjemnością informuję iż nominowałam Cię LIEBSTER AWARD :)

    Mam nadzieję z przyjemnością weźmiesz udział w zabawie i odpowiesz na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy raz widzę takie fajniuśkie lakierki:)

    OdpowiedzUsuń
  41. widze ze masz fantazje do tego typu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nigdy mi ombre nie wychodziło na pazurkach :c
    Twoje ombre jest cuuuuuudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądają te kolorki ze sobą:D Gradient idealny:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniale wyglądajją twoje pazurki, a te kolory są rewelacyjne. pierwsze co to gdy otworzyłam twojego bloga to rzuciło mi się w oczy twoje zdjęcie, fajnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne mają opakowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. O kurcze, ale piękne kolory! i jakie słodkie opakowania:)
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.