Nakrapianki...

Hej wszystkim :) 
Dziś chciałabym zaprezentować delikatnie udekorowane przeze mnie pazurki, pomalowane lakierem z kolekcji Nail Obsession od Wibo. Myślę, że jest to fajna alternatywa dla takiego koloru. Zdobienie nie jest przesadzone - kropki tworzą tak jakby rameczki wokół paznokci. 






UŻYŁAM:

Zdobienie starałam się pokazać w świetle dziennym jak i sztucznym - ciemne pomieszczenie i lampa [drugie zdjęcie] :) Lakier zmienia kolor w zależności od rodzaju i jakości światła, przez co jest bardzo ciekawy. 

A z okazji dzisiejszego Naszego małego święta - 8.03.13r. chciałabym Wam złożyć najszczersze życzenia: abyście każdego dnia miały wenę do nowych zdobień, by nigdy nie zabrakło Wam lakierów i pomysłów, a każdy dzień niech przynosi Wam nowe doświadczenia - niekoniecznie te złe :) POZDRAWIAM, Marlena.

16 komentarzy:

  1. Proste, a jaki świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie:) perfekcyjnie wykonałaś te kropeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzooo mi się podoba takie zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ;d szczególnie, że posiadam tego samego koloru sonde ;d ;d heheh

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lakier wygląda genialnie na paznokciach a z takim subtelnym dodatkiem jak kropeczki tworzy świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kropki w każdym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepiękny kształt paznokci!!! :) nie mogę się nadziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kropki, a w tym wydaniu bardzo mi się podoba twoje mani :). Uwielbiam też fiolety, ale ten od Wibo niekoniecznie zdobył moje serce

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny fiolet, całość świetnie współgra. Bardzo lubię połączenie fioletu i różu. Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są uwielbiam takie proste wzory:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.