O lakierze zmiennym jak kobiety..

Witam bardzo serdecznie :)

Pragnę przedstawić cudo, jakie wybrałam sobie w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store.


Jest to niesamowity termiczny lakier do paznokci - zmieniający kolor w zależności od ciepła otoczenia. W miejscach gdzie jest mu ciepło staje się idealnie błękitny, a kiedy jest zimno robi się mocno fioletowy. 

Ja wybrałam lakier ID: 2145, który możecie tu zakupić: http://www.bornprettystore.com/magic-purplesky-blue-color-changing-mood-nail-polish-nail-p-2145.html za 7.84$ a gra jest warta świeczki jak się dalej okaże, gdyż jest to istne cudeńko. Na dodatek sklep Born Pretty Store oferuje darmową wysyłkę oraz świetną jakość produktów. Samej było mi ciężko uwierzyć czy będą mieli dobrą jakość, bo trudno mi zaufać firmom chińskim, tu jednak bardzo przyjemnie się rozczarowałam :) NA WIELKI PLUS !! Dodatkowo jeżeli będziecie chciały kupić jakieś przedmioty i powołacie się na kod z tego bannerka to otrzymacie 10% zniżki kod: ARL91 na wszystkie produkty jakie zakupicie. Uważam że to bardzo opłacalna opcja !! Sklep ma na prawdę szeroki wybór produktów i przystępne ceny - sama zamierzam za niedługo coś sobie zamówić :) Jeżeli na ten kod będzie więcej niż 10 zamówień, będę mogła zorganizować rozdanie z ich produktami :) Uważam, że warto, bo przedmioty które oferują są wspaniałe !!


A teraz jak już poznałyście troszkę formalności zaprezentuję rzeczywisty opis tego cuda:

New Magic Purple/Sky Blue Color Changing Mood Nail Polish:

Warstw: 3, a z białą bazą 1-2
Wykończenie: matowe (ja na zdjęciach mam zaaplikowany top ''Essie good to go'')
Krycie: dobre
Cena: ok. 25zł (7,84$)
Czas schnięcia: zaskakująco szybki
Konsystencja: idealna - nie zlewa się, nie ścieka, nie za ciężka
Flakonik: wygodny, okrągły
Pędzelek: dla mnie idealny - nie za gruby
Dostępność: Internet - http://www.bornprettystore.com
Ogólna ocena: 5/6

Pół oceny odejmuję za krycie i ilość warstw, a drugie pół za dostępność i cenę ;)

Ale mimo tego, że wymaga on nałożenia kilku warstw to bardzo szybko schnie więc nawet tego nie zauważyłam - w ogóle mi nie przeszkadzało, a kolejnym jego walorem wręcz czymś co go wyróżnia jest zapach, a właściwie jego BRAK !! Ten lakier w ogóle nie pachnie lakierem - jeżeli w ogóle ma jakiś zapach, może jedynie pachnie jak farbka akrylowa nic więcej, żadnych nut zapachowych ze standardowych lakierów ja byłam w szoku, gdyż obawiałam się, że będzie jeden wielki smród, a tu NIC - cudo !!! :)) W czasie nakładania lubią się tworzyć bąbelki przez jego dwoiście kolorową naturę, ale jak przejedzie się po powstałych bąbelkach drugi raz pędzelkiem to po prostu znikają i tworzy się gładka powierzchnia. No i oczywiście jeszcze raz się powtórzę - cudownie zmienia barwę na dwa piękne kolorki, a barwa przejściowa i cały ten efekt wygląda jak idealny gradient - coś wspaniałego !! Na pewno fantastycznie będzie wyglądał w zimę gdyż jak przyjdziemy zmarznięte z dworu to będzie fiolet i stopniowo z napływem ciepła będzie coraz bardziej niebieski !! 

To teraz czas na fotki - troszkę ich mam, gdyż nie mogłam się zdecydować - wszystkie mi się podobały, mówiąc nieskromnie :P W normalnym stanie na ogół wygląda tak jak na tym zdjęciu poniżej - końcówki fioletowe a całość błękitna :) jak typowy gradient !!












Ten lakier sam w sobie jest tak zdobny że szkoda mi cokolwiek do niego dodawać, zastanawiam się cały czas jaki ewentualnie wzorek by tutaj pasował, jak coś wymyślę to na pewno pokażę. Myślę, że taka forma zdjęć idealnie Wam go przedstawiła, są tu fotki od razu po wyjęciu paznokci z zimnej wody, przejścia - zabawa w ciepło-zimno. Cały czas bym wkładała ręce do zimnej wody, a potem ogrzewała bo niesamowicie wyglądają wzorki, które się Tworzą podczas zmian temperatur :) 

SZCZERZE POLECAM i zapraszam na zakupy na stronę: http://www.bornprettystore.com/

Recenzja jest uczciwa i rzetelna, opinia o produkcie jest oparta wyłącznie na moich doświadczeniach z tym lakierem, nie było w tym ingerencji osób trzecich !! Nie recenzuje produktów od firm, które każą pisać o sobie w jak najlepszym świetle nawet gdy tak nie jest !!!


Pozdrawiam, 
Marlena 

46 komentarzy:

  1. jest przepiękny! aż nie wiem co napisać,tak mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie ! Przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, super, właśnie ostatnio o takich czytałam i nie mogłam sobie tego wyobrazić. Teraz już wiem, że mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Marzy mi się taki termiczny! Niestety są poza moim zasięgiem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym nic nie dodawała. Piękne kolory! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetny... I moje ulubione kolory, muszę zajrzeć na stronkę tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolor i ciekawie wygląda podczas zmiany kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny :D W obu odsłonach prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny jest to 2 który mi się podoba z lakierów termicznych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wygląda ten lakier, kolory pięknie przechodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę poszukać takich lakierów w Szczecinie, albo na allegro!

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier cudeńko, a zdjęcia jak artystycznie zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja :) I jeszcze w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest przepiękny *.*
    istne cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  15. wow cudnie się prezentuje :)
    ja właśnie chcę sobie kupić jakiś termiczny i myślałam raczej o Eclair, ale zaciekawiłaś mnie tym ;p
    powiedz jeszcze, czy wysyłka jest zawsze za darmo i jakie są metody płatności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że warto ! :)
      jeszcze z tym kodem ARL91 ode mnie masz -10% zniżki.
      Możliwości płatności jest wiele, na dole strony jest to napisane najlepiej założyć konto na PayPal i tam później normalnie przelewasz pieniążki na konto w PayPalu i oni już sami przewalutowują - wszystko jest darmowe i przesyłka także zawsze za darmo :) wszystko jest świetnie zapakowane - serdecznie polecam ja jestem strasznie zadowolona !!

      Usuń
  16. Cudowności! Przepiękne przejście z niebieskiego w fiolet.. Praagnęłabym zobaczyć go w mojej szkatułce <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny jest ten lakier, sama się na takiego czaję ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. jakbym miała pieniądze JUŻ bym kupowała, genialny!
    Świetne zdjęcia, najlepsze te z kroplami wody :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow...ale odcień cudowny :) i fantastyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. W większości czasu prostszy sposób na ombre :) Pięknie wygląda i dobrze widać przejście, w niektórych kolorach jest to prawie niewidoczne

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe kolory :) a ta fotka z kropelkami - boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękny a na Twoich pazurkach wygląda jeszcze piękniej ja mam jeden termiczny różowy :) ten błękit jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny jest, podoba mnie się to przejście kolorów i intryguje brak zapachu (u chińczyka?!) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekny efekt na pazurkach..i jakie swietne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda mega!

    http://laboratoriumdextera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. przepięknie się prezentuje na tych twoich boskich pazurkach!! aż chce się rzec : zajebiste!!

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW< WOW!! jest piękny! nnie moge sie napatrzec:)

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniały! sama bym taki chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wart każdego centa ;) Kolor jest piękny i na zimno i na ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny jest :) i bardzo ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowicie podoba mi się efekt, jaki daje ten lakier na długich paznokciach. Na moich nie byłoby tego widać, bo są zawsze obcięte na "zero" ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt - na dłuższych paznokciach super widać przejście kolorków :) bo końcówki są chłodniejsze :)

      Usuń
  32. prześlicznie się to prezentuje, piękne kolory!!! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne cieniowanie. Mi chyba takie nigdy nie wyjdzie ;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj ten efekt to akurat nie moja zasługa do końca :P

      Usuń
  34. Ale cudo! Ja chcę go :D Haha,świetny efekt daje, bardzo oryginalny.:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię lakiery termiczne, ale wnerwia mnie konieczna ilość warstw.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.