1# Kosmetyk z pazurkiem - Ornamenty



Dzisiaj przedstawiam Wam piękny mani z ornamentami :) Dodatkowo chciałam także nawiązać do tytułu tego posta, gdyż w związku z założeniem sklepu online www.gramnatury.pl (wraz z moim chłopakiem) postanowiłam dodawać w postach kosmetyki naturalne, na które warto zwrócić uwagę. Mam nadzieję, że ta forma przypadnie Wam do gustu, bo oczywiście pazurki nadal są tematem wiodącym :) 

Hybrydy jakie użyłam w tym mani są z aliexpress (marka i numery są na zdjęciu niżej). Jeden z nich to cudowny rozbielony fiolet - bardzo długo szukałam odpowiednika Semilaca który jakiś czas wypuścił podobny kolor. Zakochałam się ! Natomiast ciemny to śliczna śliwka z mnóstwem złocistych drobin <3 coś wspaniałego !! 


Wzorek bardzo chciałam by kolorystycznie był związany z użytymi lakierami, niestety nie do końca mi to wyszło, gdyż biel odbiłam z płytki, a ciemniejszy wzór narysowałam odręcznie hybrydą.. Efekt odbitego wzoru jest o niebo lepszy :/ yhh.. 


Stwierdzam jednak, że z całości jestem zadowolona, a zwłaszcza z kolorków jakie udało mi się zakupić na alie. Coś pięknego !!


Pewnie większość z Was nie wie o tym, że istnieją płytki z wzorkami, tyle że są one plastikowe - niemal przeźroczyste. Tak! Wyhaczyłam na alie kilka sztuk (można kupić np. TU(klik)) Wzorki odbijają się bardzo dobrze i niczym nie różni się od metalowych sióstr. Wzorki widoczne są pod światło stąd na zdjęciu ich nie widać :/ ale uwierzcie mi - one tam są ;p !!

Kosmetyk jaki dzisiaj Wam polecę to jeden z moich ukochanych peelingów od Nacomi (klik). Jest to peeling cukrowy o zapachu różanym. Formuła oparta na bazie masła shea, przeznaczony do pielęgnacji całego ciała. Zapewnia efekt gładkiej i jędrnej skóry, a przy tym niesamowite doznania zmysłowe.. Doskonale sprawdzi się jako świąteczny prezent dla kogoś bliskiego :)


INCI: Sucrose, Butyrospermum Parkii Butter, Argania Spinosa Kernel Oil, 
Cocos Nucifera Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum, Fragaria Ananassa Seed

Mam nadzieję, że taka forma postów Wam odpowiada i przybliży nieco produkty marek oferujących kosmetyki naturalne..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.