Blask nudziaka




Dzisiaj przychodzę z całą gromadką ślicznych nudziaków. Jak możecie zauważyć są tu 3 odcienie pięknych, delikatnych róży. No, może nie do końca wszystkie są tak delikatne gdyż użyłam tu całkiem błyszczącego różu, który idealnie dopełnił "nudny" mani :)


Lakiery, które użyłam do tego mani pochodzą z aliexpress.com i jeśli jeszcze wahacie się czy zamawiać czy nie - odpowiedź jest prosta : WARTO :) koszt takiego lakieru to około 8zł, jakość nie odbiega od znanych w Polsce marek. Nieraz można spotkać na prawdę wyjątkowe kolorki. Ja szukając lakierów sugeruję się także zdjęciami w "feedbackach", bo to one mogą pokazać jak lakier wygląda na żywo. Zamawiając z Chin, na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy się rozczarowałam, natomiast satysfakcjonujących zakupów nie jestem w stanie wyliczyć ;)


Zakochałam się w tym połyskującym wykończeniu hybrydy, a najlepsze jest to że krycie tego lakieru jest fenomenalne !!! Pozostałe dwa nudziaki kryją przy dwóch cienkich warstwach bez zarzutu.


Cieszę się, że obecny rynek daje możliwość wyboru i że mogę zamówić lakier skąd chcę :) jestem także świadoma, że osoby które mają tendencje do alergii nie powinny zamawiać z niewiadomych źródeł (niestety zawsze jest takie ryzyko) i robią to na własną odpowiedzialność. Ja na szczęście nigdy się nie zawiodłam na żadnym produkcie.

Użyłam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.