Myszka Miki i przyjaciele..

Witam serdecznie :)
Tym razem pragnę przedstawić Wam niezbyt udany mani, ale nie miałam już sił i czasu by to naprawiać.. Ostatnio mam wiele na głowie i jeszcze problemy ze zdrowiem :/ ale to nie o tym wpis więc przechodzę do rzeczy, a właściwie do moich pazurków ;) Zdobienie stworzyłam oczywiście z okazji ostatniego tygodnia Projektu Wieczorynka..

Jako baza posłużyła mi jedynie mleczna odżywka od GR :)
Postaci wykonałam farbkami akrylowymi.. Niestety zdobienie wg mnie jest marne jak i same zdjęcia, niestety zachciewa mi się zawsze malować gdy pogoda za oknem jest okropnaaaa, a później robię zdjęcia w domu bez dobrego oświetlenia i takie są tego skutki :( ale resztę oceńcie sami !!








Kciuk na szczęście jest już troszkę dłuższy niż na tych zdjęciach :)

Jak Wam się widzi ten mój "niewypał" ?




Pozdrawiam serdecznie,
Marlena

41 komentarzy:

  1. no co Ty, dobrze wyszło :) Minnie jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i nie mogło zabraknąć storczyka :D śliczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło! ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje zdobienia mogą się schować w kalosze do Twojego "niewypału" samo to, że takie szczegóły potarfisz wytworzyć na paznokciach to dla mnie już szacun!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak słodko :)
    w ogóle kochałam te bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszło świetnie a jeśli bez problemu można rozpoznać postacie to znaczy, że jest sukces! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki niewypał? Super wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. człowiek patrzy na takie zdobienie i od razu się uśmiecha :) minnie najlepiej wyszła, niewypałów brak!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie super ^^ podziwiam cię za każdym razem kiedy tworzysz takie małe malowidła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to jest piękne! Zazdroszczę zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie postacie jak prosto z bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja kochana bajka z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marudzisz, wyszło całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj mi się bardzo podoba :) jest super też nie lubię jak zdj musze zrobić w domu bo u mnie to wygląda makabrycznie a co do Twoich są wspaniałe bo masz dobry sprzęt :) a i życzę kochana dużooo zdrówka buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki tam niewypadł, wyszło świetnie !! masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czemu mówisz niewypał! Słodko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze wyszło, jaki niewypał :) kaczor extra :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki niewypał? zdobienie jest perfekcyjne!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. przezabawne i świetnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieudany mani ? Chyba żartujesz!
    Paznokcie są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne bajkowe mordki :D Mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejny staranny, pracochłonny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. o ja pięknie :D ja bym takich na pewno nie namalowała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie,chce takie same !! masz talent :))

    OdpowiedzUsuń
  25. pluto jest genialny! haha, podoba mi się :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiem czemu czepiasz się tego mani:) jest przesłodki, świetnie odwzorowane postacie :) zdjęcia też bardzo dobre:)
    Całość - 5 z plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Co Ty od nich chcesz?? Są MEGA!

    Bardzo dziękuję za udział w projekcie i zapraszam na kolejny -niebawem szczegóły - tym razem będzie o wiele prościej, ale mam nadzieje, że bardzo inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie uważam aby to był niewypał - wręcz przeciwnie :) podziwiam! mi brakuje cierpliwości by tworzyć takie cuda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pluta sama chciałam zmalować ale miałam wtedy zły dzień...świetnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio u dentysty w oczekiwaniu na swoją kolej oglądałam Donalda :D. Mani super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.