Święta na pazurkach



Kochani, od tygodnia chodzę znów do pracy na cały etat stąd też pewnie posty będą pojawiały się rzadziej. Jednak postaram się być bardziej systematyczna niż w zeszłym roku - ot takie postanowienie noworoczne :) chociaż jest to trudne z hybrydami, gdyż robię jeden wzór na 1,5 tygodnia i dzięki temu oszczędzam sporo czasu by po prostu móc odpocząć, uczyć się na studia i pisać magisterkę ;p 

W związku z powyższym wymyśliłam, że będę robiła wzorki na tipsach w czasie, gdy noszę hybrydę między zmianą wzorków, ale nie wiem czy będziecie zainteresowane :( ?? możecie dać mi znać czy interesują Was wzorki na paznokcie wykonane na tipsach - takie pokazowe inspiracje :> ?


Zdobienie z dzisiejszego posta zrobiłam na chińskim czerwonym lakierze Rosalind - świetna pigmentacja, cena miodzio (ok.2$), jakość porównywalna do Indigo .. czego chcieć więcej ? CUDO!


Wzorek odbiłam z płytki ze strony www.bornprettystore.com , bardzo serdecznie polecam ! Śliczne, świąteczno-zimowe wzory. Płytkę można kupić TU(klik).


Wspaniałe są te wzorki ! Czuję się wspaniale z tymi pazurkami i powiem Wam, że nawet mężczyźni są zainteresowani tak wymalowanymi paznokciami. 

Mam nadzieję, że nastroje po świętach są pozytywne i teraz będziemy odliczać godziny do Nowego Roku ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.