Życzenia + pudrowe zdobienie




Mam nadzieję, że Święta mijają Wam w radości i rodzinnej atmosferze :)

Dzisiaj pokazuję Wam zimowe zdobienie, które idealnie wpasowało się w kolorową, optymistyczną atmosferę Świąt.

Słodkie, pudrowe zdobienie, które przywodzi na myśl lukrowane świąteczne wypieki.


Szybkie do wykonania zdobienie "w moim stylu" - znajdziemy na nim wszystko co uwielbiam czyli pudrowe kolorki, słodkie wzorki, błysk i mat. Śnieżynki odbiłam z jednej z zimowych płytek, natomiast pomalowane na różowo pazurki udekorowałam przy pomocy cienkiego pędzelka brokatowym lakierem hybrydowym FairyGlo (który można znaleźć na aliexpress). Różowy kolorek także pochodzi z chińskiej stronki :)


Choineczkę namalowałam ręcznie białym lakierem z użyciem cienkiego pędzelka.


Całość oczywiście zwieńczona top coat'em, a dwa pazurki topem matowym :)


Mam nadzieję Kochani, że te Święta mijają Wam w rodzinnej i wesołej atmosferze. Ja jeszcze raz pragnę Wam wszystkim życzyć tego co najważniejsze czyli zdrowia oraz miłości !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.