Syrenka w sweterku




Dzisiaj przychodzę do Was z syrenkowo-świątecznym sweterkiem. Jako, że w tym dniu odebrałam nowy lakier z aliexpress, chciałam expresowo go wykorzystać, bo zakochałam się w tym kolorku :) Cudowny, jasny turkus. Ideał! Bardzo dobrze rozprowadza się go na płytce. Niestety konsystencja nie jest zbyt gęsta, stąd zrobienie sweterkowego wzorku było wyzwaniem! Dlatego, możecie zauważyć pewne niedociągnięcia. Mimo wszystko efekt mnie zadowolił !


Piękny połysk zawdzięczamy brokatowi BornPrettyStore, który także zamówiłam na aliexpress. Położyłam go na warstwę dyspersyjną koloru (jak zwykły pyłek syrenka) i pokryłam topem. Efekt na żywo był dużooo lepszy (mój aparat nie lubi pokazywać jak w rzeczywistości wyglądają wszelkie brokaty)


Mimo tych kilku niedociągnięć mam nadzieję, że efekt także Was oczarował. Dodam również, że brokatowe pazurki w ogóle nie zaczepiały o materiał itp, gdyż po pokryciu topem zrobiła się równomierna warstwa, co uważam za ogromny plus :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.