Candy color glitter sparkle yogurt..

..czyli kilka słów o przyjemniaczku ze strony www.bornprettystore.com.

Witam Was serdecznie :)

Pragnę przedstawić cudowny lakier do paznokci, który swoim wyglądem na pazurkach przypomina jakąś słodką posypkę :) Jego kolorek to taka turkusowa mięta, zależy jak kto woli to nazwać, dla fanatyków takich odcieni jest jak znalazł, ahhh... a na domiar dobrego w tej słodkawej bazie zatopiono mnóstwo drobinek w kształcie kółeczek, plastrów miodu i paseczków w pięknych rdzawych, fioletowych, turkusowych i srebrnych kolorkach. Całość wygląda jak tortowa bomba kaloryczna, którą niejedna z nas pokusiłaby się spróbować mimo nadmiaru kcal :)

Ale całe szczęście to lakier do paznokci i każda z nas może sobie pozwolić na takie słodkości :D
Ten egzemplarz można zakupić dokładnie tutaj: http://www.bornprettystore.com/nail-polish-candy-color-glitter-sparkle-yogurt-series-varnish-colors-selectable-p-6232.html jest to numerek 4, natomiast przy realizacji zamówienia na stronie sklepu, gdy wpiszecie KOD ARL91 dostaniecie 10% zniżki na Wasze zakupy..

SPECYFIKA LAKIERU:
Warstw: 2 cienkie na 1 warstwie białego podkładu;
Krycie: średnio kryjący;
Cena: $4,36;
Czas schnięcia: ok. 15 minut;
Pojemność: 10ml;
Flakonik: poręczny, zgrabny z ładną zakrętką;
Pędzelek: nie za gruby, ścięty lekko pod kątem;
Dostępność: www.bornprettystore.com
Zmywanie: do przyjemnych niestety nie należy - jak to brokaty;
Zapach: niestety bardzo chemiczny i drażniący;
Ogólna ocena: 4,5/6 (-1,5 oceny za dostępność, zapach i krycie.)


A tutaj oczywiście zdobienie z jego udziałem:







Sądzę, że są to lakiery którym oprze się jedynie osoba kompletnie nie gustująca w przepychu i słodkościach  reszta przepadnie :) !



Pozdrawiam serdecznie,
Marlena

45 komentarzy:

  1. Jejku jaki piękny efekt :) inny niż typowy brokat, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda, tak nietypowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest ładniejszy niż luch lacquer ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :) Mega słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardeziej podoba mi się ten turkus;)
    Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo łądnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier średni, bo słodka kokardka go przyćmiła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wygląda, efekt jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądają te lakiery, ja mam taki miętowy. Niestety tak potwornie śmierdzą, że nie chce się nimi malować.

    OdpowiedzUsuń
  11. kokardeczka jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na pazurkach wygląda ślicznie ;) urocza kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie połączenie, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cały mani wygląda fantastycznie, kokardka świetna a lakier fajny, kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm ale mi narobiłaś smaczka na te słodkości jakie wymieniłaś :) kolor faktycznie cudowny a ta kokardka to strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny! Kolor mój i te drobinki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. on jest śliczny :D a jak zobaczyłam , że dodałaś też inny lakier i kokardkę to kompletnie przepadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bazę ma w cudownym kolorze *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor ma baza, kokardka to wisienka na torcie :)
    pokazałaś recenzję, czy to oznacza, że dotarła wreszcie paczka z BPS?? coś się ruszyło?

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski kolorek !! A ta kokardka <3

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze świetny lakier! szkoda, że tylko przez internet i zapach mocno drażniący - akurat dla mnie ważne dwa czynniki. No i może to, że słabo kryje. JA zawsze maluje paznokcie w pośpiechu, dlatego lubię takie z drobinkami, bo to zawsze jakiś ciekawy efekt bez dużego nakładu pracy :) jednakże ostatnio moje paznokcie są w takiej rozsypce (dosłownej) że staram się używać tylko lakierów lekko kryjących i maaasy odżywek. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. kropeczki fajne wyglądają jak pod jakąś wodą czy coś w ten styl takie rozmazane ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale śliczny lakier! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny glitter a ta kokardka jest przesłodka ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny, szkoda że ich spuściłam jakiś czas na drzewo bo mieli same syfiaste lakiery a tu nagle holo i takie ładne brokaty wypuścili :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tak bardzo ciekawy efekt daje na pazurkach!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne połączenie, pomimo, że nie lubię przepychu - przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak, zdecydowanie przepadłam <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.