Okrągłe ćwieki...

Witam serdecznie,
może zacznę od razu nieskromnie, że bardzo podoba mi się to zdobienie i ciężko było mi się z nim pożegnać gdy przyszedł czas na jego zmycie. Wzór powstał z myślą o Projekcie Kreuj ciąg dalszy..., na tydzień 2. Obowiązują nas tutaj półokrągłe kształty, które u mnie znajdziecie po bokach paznokci.

Całość wykonałam lakierami i sondą do zdobień. Lakiery jakie użyłam to: My secret Vanilla, Flormar 423, oraz top coat Color Club. Natomiast pudrowe ćwieki pochodzą ze sklepu www.bornprettystore.com - są wspaniałe, a te osoby które je posiadają, myślę że potwierdzą moją opinię. Można je zakupić dokładnie TUTAJ (klik).


Moje zdobienie prezentuje się następująco:










Jak Wam się podoba moja propozycja ? 
Spróbujecie wykonać coś podobnego ? :) 

Zamiast ćwieków można dodać kropeczki w innych kolorkach na środku tych większych kółek 
i powinien być podobny efekt, myślę że równie ciekawy.

PS: to wpis automatyczny, gdyż ja teraz (cały dzień) przebywam na uczelni i jutro także..


Miłej soboty !!
Marlena

44 komentarze:

  1. Myślę, że masz ogromny talent i potencjał w sobie i nie zaprzepaść tego!
    To zdobienie jest śliczne :)
    Widzę, że obie mamy zjazd w tym samym czasie :/ ja na pierwsze zajęcia nie dojechałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ćwiekami, a jak słodko wyszło :) lubię Twoje zdobienia pazurków, zawsze mi szczena opada jak je widzę :) jesteś mega zdolna w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyszło!:) Słodko, ale ćwieki dodały troszkę "pazurka", po prostu cuuuudowie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ale mnie kusisz pastelowymi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie, delikatnie i z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyszło :D tak delikatnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyszło :) taka fajna odskocznia od tej ponurej pogody za oknem tymi pastelami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo nietypowy, aczkolwiek zachwycający ten mani :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, delikatne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wygląda, tak pastelowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie jak zawsze ;) bardzo podoba mi się wykorzystanie ćwieków po bokach płytki :) Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pięknie :) delikatnie, ale przykuwają oko

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ślicznie, te pudrowe ćwieki są super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie :) bardzo ładnie. własnie sie zorientowałam ze moje neonowe moge przeciez pomalowac na pastelowo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym razem totalnie mnie zachwyciłaś:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdobienie, chyba jeszcze nigdzie takiego nie widziałam ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. oj i takie zdobienia delikatne i pastelowe uwielbiam u Ciebie najbardziej :) interpretacja tego tyg mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło mega! Na pewno spróbuję zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne, delikatne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysł świetny, również kolorystyka przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie to wygląda i jakie to musi być pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest piękne <3 od dzisiaj cię obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny dobór kolorów! piękna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię cieków na paznokciach, ale to ich najładniejsze użycie jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dziwię się, że byłaś zauroczona zdobieniem- jest piękne :) a kolory cudne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały efekt!! \Zapraszam Cię bardzo bardzo serdecznie do projektu Świąteczny Kalendarz Paznokci ;) To mały projekcik który organizuję, proszę przynajmniej przeczytaj, może Ci się spodoba ;) http://treepsy.blogspot.com/p/swiateczny-kalendarz-paznokciowy.html

    OdpowiedzUsuń
  27. prześliczne są! dojrzałam również poprzednie posty, super! co powiesz na obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie ładne zestawienie kolorystyczne i fajny pomysł na ćwieki :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  29. I dobrze, tu skromność jest niewskazana :D Pięknie Ci to zdobienie wyszło, chyba jedno z najciekawszych jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ładnie! Całość ciekawa i w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdobienie ! niby bardzo proste, ale jednak efektywne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładnie, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne, delikatne zdobienie !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.