Klucze do serca...

..czyli Zmalowana Melodia na ostatni tydzień Projektu: Ryszard Rynkowski - "Ten sam klucz"

Witam serdecznie :)

Dzisiaj troszkę o lakierze, który wybrałam sobie do testów ze strony www.bornprettystore.com.
Jest to jeden z czwórki przesłodkich lakierów, które można zakupić TUTAJ za $7,99. Tym razem mowa o cudownym fioletowym egzemplarzu. Jak możecie zauważyć da się je fajnie łączyć z przeróżnymi zdobieniami i one idealnie je urozmaicają :) Ja już wykorzystałam do zdobień 3 z nich i ani jeden nie zwiódł moich oczekiwań pod względem wyglądu, bo jak było dokładniej to za chwilę się dowiecie...



Fioletowy lakier ma cudowny pudrowy odcień, a w sobie łączy moc większych złotych i fioletowych plastrów miodu oraz drobnego srebrnego brokatu. Całość wygląda jak słodki jogurt o smaku owoców leśnych, coś wspaniałego !

Specyfika w pigułce Sparkle Yogurt Milky Glitter:
Warstw: 2 (położone na białej bazie);
Krycie: dość słabe;
Cena: $7,99 za zestaw 4 lakierów;
Czas schnięcia: nawet do 30min.. (zależy od grubości warstwy);
Pojemność: 6ml;
Konsystencja: dość gęsta;
Flakonik: mały, prostokątny i poręczny;
Pędzelek: szerszy, ułatwia aplikację;
Dostępność: jedynie www.bornprettystore.com;
Ogólna ocena: 4/6 (odjęłam za słabe krycie i czas wysychania)

Jak wynika z opisu, nie jest może lakierowym ideałem co wynika z jego wad, ale urok jaki w sobie ma sprawia, że to jedne z moich ulubieńców i na pewno jeszcze je sobie zamówię :) Wy także możecie zakupić go tutaj a z KODEM ARL91 dostaniecie -10% obniżki na Wasze zakupy.


Wzorek, który powstał w towarzystwie tego małego cudeńka związany jest z Projektem Zmalowane Melodie, a dokładnie z ostatnim tygodniem, w którym mieliśmy sami wybrać sobie utwór do którego namalujemy wzorek. Mnie zainspirowała piosenka Ryszarda Rynkowskiego - "Ten sam klucz"






Jak Wam się podoba takie słodkie wydanie pazurków ?
Ja osobiście uwielbiam takie urocze zdobienia i mogłabym je nosić non stop :)
Jak już ostatnio zapowiadałam na moim fanpage - na blogu zrobi się dość słodko !



Buziaki,
Marlena

40 komentarzy:

  1. Lakier śliczny, a zdobienie cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie to wygląda. Masz talent kobietko, bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne jest to zdobienie, idealnie dobrałaś kolor bazowy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kłódka wygląda genialnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze! Świetny pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten lakier :) Tak samo jak zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier cudowny, zdobienie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest słodko, mam wielką słabość do pastelowych jogurtów, świetne kluczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jejulku! przeuroczy mani! *,*
    ja również takie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten lakier i zdobienie piękne, fajny pomysł z tym kluczem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdobienie piękne, co do lakieru ja niezbyt jestem przekonana, ale akurat tak już mam względem kolorowych lakierów z drobinkami^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny ten lakier! Zdobienie wygląda jak z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny lakier:) zdobienie pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie klucze otworzą każde serce <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wolę raczej oglądać niż nosić cukierkowe mani ale Twoje jest bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie mi się podoba to zdobienie i ten kluczyk jako dodatek wprost idealnie się wkomponował. Kolor widzę, że to taki nietypowy fiolet wpada bardziej w róż ale mi się podobają i tak fiolety i róże:) U Ciebie też ostatnio słodko na blogu tak jak u mnie :) fajnie lubię słodziutkie posty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie wpada w róż, zwłaszcza jeśli ma białe "podbicie" hehe :)

      Usuń
  18. Świetny pomysł i wykonanie, super ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny blog:) piękne pazurki, słodkie wydanie jak najbardziej na tak, co powiesz na wzajemną obserwację ? jesli klikniesz wrócę i się odwdzięczę;*

    OdpowiedzUsuń
  20. baaardzo podoba mi się to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie słodziaki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ten jogurtowy lakier jest piękny! uwielbiam go!
    naprawdę potrzebował białego podkładu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także bardzo go polubiłam, ale niestety u mnie bez bieli za szybko by płytki nie pokrył bo wydaje się dość "przeźroczysty" ale mogę się mylić bo nie testowałam bez podkładu :)

      Usuń
  24. jest mega słodko i uroczy - cudownie! kłódka wyszła Ci genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Paznokcie w takim słodkim wydaniu bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale słodki lakier, aż by się chciało go zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Boski ten lakier, zakochałam się *_* Uwielbiam takie :) A kluczyk super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdobienie, ten lakier również

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.