Do you like plums?

Witajcie :)

Dzisiejsze zdobienie stworzyłam specjalnie na potrzeby wyzwania "Kreuj ciąg dalszy..." o którym więcej możecie przeczytać TUTAJ (klik). I jest to zdobienie na tydzień 1. Niestety z racji brzydkiej pogody zdjęcia nie są zadowalającej jakości co bardzo mnie smuci. Kolorki zbyt ciemne - takie jakich niezbyt lubię. Główną rolę miał grać tutaj wzorek w kształcie "U". Ja wymyśliłam drobne trójkąciki ułożone właśnie w ten kształt i dodałam po 3 ćwieki pochodzące z www.bornprettystore.com na paznokieć serdeczny oraz kciuk. Całość troszkę przytłaczająca zwłaszcza przez ten ciemny kolorek, ale na blogu nie może być wciąż tak słodko, bo zdaję sobie sprawę, że są tutaj osóbki które wolą ciemniejsze kolorki :)

Lakier bazowy to My secret z serii hot colors nr 163 o nazwie BLUE ANGEL. Kolorek to taka jakby ciemna śliwka z mnóstwem niebieskich połyskujących drobinek :) Ideał dla fanek ciemnych kolorków.
Schnie niezwykle szybko, kryje przy dwóch cienkich warstwach..

A całość prezentuje się tak:








Pozdrawiam Was cieplutko,
Marlena

33 komentarze:

  1. jedno z lepszych zdobien w tym projekcie :) brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite. Jesteś mega zdolną kobietką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. magia! myślę że z jaśniejszymi kolorami nie byłoby takiego pięknego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pięknie, magicznie..

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale pięknie Ci to wyszło :) ja też lubie jasne kolorki ale czasami też musi być jakiś kontrast i mi się to zdobienie bardzo podoba :) rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienie :)
    Ćwieki dostałaś w ramach współpracy?? długo czekałaś na przesyłkę?? musiałaś coś płacić?? sorry za tyle pytań, ale właśnie dostałam ofertę współpracy i chciałabym co nieco wiedzieć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ćwieki dostałam w ramach współpracy (mogłam sama wybrać rzecz jaką chce testować) na przesyłkę czekałam ok. 3tyg. nie płaciłam ;)

      Usuń
    2. Ok, dzięki śliczne za wszystkie informacja :) ja wybrałam paletkę cieni, ale trochę się obawiam o cło ;)

      Usuń
    3. nie ma sprawy, oni to raczej wysyłają jako "gift" i nie ma się co obawiać ;) tak bynajmniej uważam ;)

      Usuń
  7. Świetny pomysł na wzorek!! I kolory też mi się bardzo podobają :D Bardzo fajne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Środkowy i wskazujący są świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Naprawdę fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdobienie :) Świetny miałaś pomysł na pierwszy tydzień projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jak tam patrzę to coraz lepsze prace widzę :D Pięknie!:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne! i jakie perfekcyjne *.* rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie to wygląda :) Zresztą jak wszystkie Twoje arcydzieła na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany! Niesamowite! Masz dar, dziewczyno :) Tworzysz wspaniałe cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, też wzięłam udział w wyzwaniu i dzisiaj pokazałam swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie trochę za dużo dodatków :) takie kolory lubię z delikatnym zdobieniem, lub solo :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. zdobienie jest przepiękne, napatrzeć się nie mogę...
    mam ten bazowy, ale jakoś mnie nie przekonał... ale jak tak patrzę na to mani, to chyba dam mu drugą szansę

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie! oryginalne podejście do tematu i przy tym mega udane :)
    no i kolorystyka mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Że też Ci się chciało! Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny wzorek, jestem pełna podziwu dla Twojej cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastycznie Ci to mani wyszło :]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.