Leaf nails..

Hej Kochani !!

Tym razem prezentuję najmniej słodką wersję lakieru z całej czwórki miniaturek, ale równie uroczą :) Jest to śliczna, limonkowa zieleń z pulą różnorodnych drobinek. Znajdziemy tu pomarańcz, fiolet, zieleń, róż i pełno drobnych sreberek :) Myślę, że to jedno z najbardziej interesujących połączeń. Ja postanowiłam zestawić go z równie uroczymi liśćmi, chociaż miejscami kojarzą mi się z bajkowymi piórkami przyczepionymi do czapek bohaterów (sama nie wiem do końca dlaczego). A Wam jak się podoba mój manicure ?







Mnie ta cała seria lakierów całkowicie oczarowała i niewykluczone, że w niedługim czasie zaś po nie sięgnę by stworzyć jakiś słodki wzorek :) Ale do zaprezentowania pozostał mi jeszcze błękitny przyjemniaczek.

Wszystkie te lakiery znajdziecie TUTAJ (klik), a po zakupie możecie podać KOD: ARL91 i wtedy otrzymacie 10% zniżki.



Pozdrawiam serdecznie,
Marlena

38 komentarzy:

  1. Wooo, ale pięknie kochana ;) Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z listkami takie klimatyczne Ci wyszły :) Mnie również seria tych lakierów oczarowała, a z Twoim talentem cuda z nimi wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier ! Te listki ładnie ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten lakier brokatowy jest prześliczny, szkoda tylko że jest go tak mało ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier przepiękny, świetne są te listki!:) Cudowne mani!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier bardzo ładny, ale te listeczki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejny śliczny lakier i listki super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te kolory są przesłodkie po prostu! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te lakiery kolory jak najbardziej w moim guście :) bardzo lubie oglądać Twoje pazurki od samego początku jak trafiłam na Twoje wyzywanie projekt na pingerze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful! im also loving the colour scheme!x

    OdpowiedzUsuń
  11. no ten mi się bardzo podoba :D a te kwiatki bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny :) Uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeejciu znowu słodziutko *.* wszystkie te lakiery są taaaakie słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajkowe zdobienie :) Pięknie wyszły Ci te listki!

    OdpowiedzUsuń
  15. no takiego zdobienia to ja jeszcze nie widziałam, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier świetny! A całe zdobienie jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudo....ciekawi mnie co Ty jeszcze wymyslisz na tych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie jakoś takie lakiery nie jarają, ale wzorek na serdecznym jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, bardzo ładne kolory świetne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow so creative. You Can Enter For Leggings Giveaway On My Blog. Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  21. nie przepadam raczej za lakierami tego rodzaju :) ale tutaj te kropeczki są naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. faktycznie, ten brokacik jest śliczny a listki kojarzą mi się z takimi bajkowymi :) całość jest urocza i lekka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyszły :)
    Zapraszam na rozdanie do mnie http://daquerre.blogspot.com/2013/11/rozdanie-swiateczne-u-daquerre.html Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Talent!!!! Przepięknie Ci to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O jak pięknie, uroczo i dziewczęco! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękny pazur :) bardzo podoba mi się Twoje zdobienie - perfekcyjnie wykonane i cudownie dobrane kolory :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny lakier, świetne zdobienie... całość jak zwykle boska!;]

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi sie ten wzor w takim polaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.