50+ (nie)przypadkowych faktów z mojego życiorysu..

Hejka :)

Tak bardzo spodobał mi się ten tag i czytałam go chyba nawet u całkowicie nieznanych mi blogerek, że postanowiłam sama coś takiego naskrobać. Przez moje 'rozkminy' troszkę go stuningowałam... Jest późna noc - godzina 00.15, a wtedy jak wiecie najlepiej się wspomina i myśli o życiu, o przeszłości :)
Także jeżeli macie ochotę to zapraszam do poznania wielu (często zaskakujących) faktów z mojego 20-letniego życia :) Przepraszam, że ta liczba jest tak duża, ale co chwila przypominałam sobie nowe fakty, a i tak to nie wszystko :)

1. Od małego uwielbiałam sport. Brałam udział w zawodach: siatkówki, koszykówki, pływackich;
2. W wieku 7-9 lat tańczyłam bardziej "zawodowo" - byłam nawet na turnieju tanecznym :)
3. Mam w swoich zbiorach chyba ok. 50 różnorodnych dyplomów;
4. Jak już na pewno zdążyliście zauważyć posiadam zdolności artystyczne, zapewne odziedziczone po mojej mamie. Wygrałam nawet kilka konkursów plastycznych;
5. Mam o dwa lata młodszą siostrę, z którą mam niezbyt dobry kontakt;
6. Niestety jestem leniwą bałaganiarą - mogę przyznać się do tego bez bicia :P Nie lubię sprzątać, gdyż według mojej dewizy życiowej: "kiedy mam porządek nie potrafię nic znaleźć" oraz "i tak za chwilę będzie tak samo.."
7. W zimę przed rocznicą Pierwszej Komunii Świętej wybiłam sobie zęba - górną jedynkę na ślizgawce.. Mam wstawiony sztuczny ząbek ;)
8. Z mamą mam bardzo dobry kontakt, potrafimy gadać godzinami o wszystkim ;)
9. Niesamowicie boję się pająków i wszelkiego robactwa - potrfaię krzyczeć i uciekać na widok nadlatującej z nienacka "muszki owocówki" - myśląc że to coś większego :P
10. Ukończyłam Liceum Ogólnokształcące na profilu "humanistycznym z filozofią" natomiast obecnie studiuję Kosmetologię - do dziś żałuję, że nie poszłam na "biol.-chem." - miałabym teraz o wiele prościej..
11. Liceum ukończyłam z wyróżnieniem - a z przedmiotów ścisłych oraz humanistycznych miałam same 5 ;)
12. Nie mam daru do języków obcych - po prostu nie umiem mówić w danym języku, boję się tego panicznie i chyba dlatego tak ciężko znaleźć mi pracę w "większym mieście" :/
13. Uczęszczałam do gimnazjum o profilu lekkoatletycznym - ale na szczęście jedynie z przypadku, gdyż nienawidzę biegać ];->
14. Jestem typem samotniczki - zazwyczaj nie przebywam w większych zbiorowiskach ludzkich.
15. Nie palę (nigdy nawet nie spróbowałam) i nie piję % (jedynie bardzo okazyjnie);
16. Można z tego wywnioskować, że jestem straszną nudziarą - ale na szczęście to nie prawda - jak coś powiem to już powiem - ludzie często śmieją się z mojego poczucia humoru, czasem nawet nie zdaję sobie sprawy z tego, że mówię coś zabawnego :) Do tego potrafię się wspaniale bawić bez użycia %%
17. Kiedyś nosiłam własnoręcznie robione tipsy oraz robiłam je innym dziewczynom ;) a później odkryłam, że moje naturalne paznokcie mogą być dużo ładniejsze niż sztuczne !!
18. Jestem w szczęśliwym związku z moim K. od 22.03.2008r - będzie we wrześniu 5,5 roku :) Kiedy zdecydowaliśmy się być razem miałam niecałe 15 lat !



19. Łatwo mnie zranić, a ciężej to naprawić gdyż jestem bardzo pamiętliwa i nieufna.
20. Moja najwyższa waga sięgała 73kg !! Obecnie przez problemy zdrowotne (z żołądkiem - nie wdawajmy się w szczegóły) ważę od dwóch lat 47kg i bardzo dobrze się z tym czuję;
21. Jestem niziutka i bardzo to lubię mam 158 cm wzrostu :)
22. Na co dzień nie chodzę na obcasach czy koturnach, bo mi po prostu nie wygodnie i obawiam wszelkich problemów z krążeniem.
23. Jakie buty bym nie kupiła to mnie obcierają bądź są niewygodne !!
24. Od pół roku tytułuję się 'włosomaniaczką' - z wielką przyjemnością zgłębiłam temat i uwielbiam siedzieć z olejami na głowie oraz sporządzać maseczki domowej roboty :)
25. Nie ma praktycznie dnia kiedy się nie widzimy z moim Ukochanym, można je policzyć na palcach :))
26. Mam od 4 lat psiaka w typie rasy Shih tzu - nauczyłam go różnorodnych sztuczek, uwielbiam jego długaśne włosy - nawet ostatnio je olejowałam na noc przed kąpielą :D



27. Niestety jestem osobą strasznie nerwową - nie tyle co rządzą mną hormony, ale po prostu taki mam temperament - strasznie mi to przeszkadza i staram się być lepsza !!
28. Nie wierzę w żadne zabobony !!
29. Nie mam ulubionego typu muzyki, filmów, koloru itp.. :)
30. Moim zdaniem jestem bardzo tolerancyjna wobec innych ludzi - traktuję każdego na równi - według mnie nie ma lepszych ani gorszych !!!
31. Zdałam prawo jazdy rok temu za 1 podejściem i do dziś jestem z tego powodu bardzo dumna :D
32. Od dwóch lat jadam wyłącznie posiłki gotowane na parze - nie miałam w ustach nic poza tym !!
33. W styczniu 2013 zaczęły mi okropnie puchnąc wargi ust - w kwietniu odkryłam, że jestem uczulona na CZEKOLADĘ - nie jem od tamtej pory ani grama i dobrze się z tym czuję !
34. Uwielbiam lody - zwłaszcza letnią porą, nic poza nimi może dla mnie nie istnieć - wydaję na nie ostatnie pieniążki :P
35. Od urodzenia mam ciemną karnację - latem w dzieciństwie płakałam, gdyż łobuziaki z osiedla wyzywały mnie "murzynka" haha^^ słońce opala mnie już za pierwszym podejściem na 'czekoladkę' :P
36. Nigdy w życiu nie używałam podkładu na twarz, nie widzę u siebie jakichś większych niedoskonałości, które musiałabym ukrywać !! Najczęściej wychodzę z domu totalnie bez makijażu :)
37. Mam naturalnie tak długie i gęste rzęsy, że jak pomaluję je tuszem to wyglądają jak sztuczne :) a w okularach przeciwsłonecznych ciężko mi patrzeć, bo zaczepiam rzęsami o szkiełka :P
38. Nie mam wady wzroku, słuchu czy zgryzu, natomiast mam delikatnie krzywy kręgosłup :/
39. Jestem naturalnie ciemną brunetką natomiast od dwóch lat farbuję włosy u fryzjerki pasemkami na blond i uwielbiam siebie w tym kolorze :)
40. Miałam na głowie chyba już wszystkie kolorki - od czerni przez rudości po obecny blond - o dziwo dekoloryzacja nie zniszczyła mi jakoś katastroficznie włosów :D
41. W szkole miałam nie raz 100% frekwencji za co otrzymywałam książki i dyplomy :) nigdy nie wagarowałam ani nie przypominam sobie żebym była chora ! :)
42. Jestem fotogeniczna - uwielbiam być na zdjęciach :D mogę cykać je całymi dniami !
43. Nie uznaję czegoś takiego jak uzależnienie - mam tak silną wolę, że potrafię nad wszystkim zapanować, nie dam rządzić sobą jakimś przyziemnym rzeczom !!
44. Uwielbiam storczyki - phalaenopsis też, ale szczególnie ubóstwiam Vandy - mam z tego gatunku obecnie 12 i ciągle mi mało !!
45. Od zawsze dzielę malutki pokoik z młodszą siostrą-Anetą, w dzieciństwie nie chciałam z nią spać w jednym łóżku to kilka lat spałam na dywanie - rozścielałam zamiast prześcieradła dwie kołdry ;) w zasadzie było mi wygodnie, po jakimś czasie nadeszła zmiana ról a kilka dobrych lat temu rodzice zakupili dwa małe składane fotele;
46. Nigdy nie leciałam samolotem..oraz nie byłam na zagranicznych wakacjach..
47. Ciągle jest mi mało lakierów do paznokci oraz wszelkich kosmetyków do włosów :P
48. Nie pijam kawy - za to lubię zieloną herbatę, którą piję 1-2x na dzień :)
49. Często zerkam na swoje odbicie w szybach czy witrynach sklepowych xD
50. Nigdy nie czytałam 2x tej samej ksiązki, nie oglądałam 2x tego samego filmu itp... (chyba że był to Titanic);
51. Od kilku lat sypiam jedynie w stoperach do uszu, dźwięki nocy nie pozwalają mi zasnąć (mieszkam w bloku przy ruchliwej ulicy w centrum miasta..);
52. Przeważnie nie ubieram się w dopiero co kupioną rzecz - musi minąć jakiś czas bym założyła - szkoda mi ubrudzić od razu, czekam na lepszą okazję itp.. :P
53. Kiedyś grałam w gry na naszej-klasie, potrafiłam wydać nawet 50zł na dodatkowe opcje :P - tak wiem, głupota ludzka.. hehe, do dziś tego nie potrafię ogarnąć :P
54. Jestem strasznym zmarzluchem - kiedy innym jest ok, ja mam "gęsią skórkę".. brrr^^
55. Moje życie towarzyskie jest dość ubogie, nigdy na stałe nie przebywałam w towarzystwie większym niż 3 osoby, a najlepsza relacja to ja i ktoś :))
56. Jestem zazdrośnicą, ale nie jest to zazdrość chorobliwa - ma swoje granice :)
57. Decyzja o założeniu bloga była zupełnie spontaniczna..
58. Wszystkie pieniążki z mojej osiemnastki przeznaczyłam na zakup aparatu - lustrzanki :) - chyba podświadomie wiedziałam, że przyda mi się np. w prowadzeniu bloga :)
59. Największa znaleziona przeze mnie sumka to 50zł - znalezione w deszczowy dzień, w błocie na parkingu :D
60. Uwielbiam wszelkiego typu masaże: głowy, plecków, stóp.. mmm :)
61. Nie potrafię zasnąć wcześniej niż 24.00 i zawsze musi być włączony TV;
62. W dzieciństwie miałam łącznie z 7 chomików :)
63. Brzydzę się plotkami - na ogół nie czytuję takich portali w Internecie czy gazet typowo plotkarskich !
64. Od początku gimnazjum mam kolczyk w pępku, który musiałam przebijać drugi raz, gdyż pierwszy mi "wyrósł" po kilku latach :/ obecnie noszę go dlatego, iż brzydko wygląda pępek bez niego :P
65. Często kupuję ubrania w second handach i wcale się tego nie wstydzę :) uwielbiam tę nutkę niepewności wchodząc tam i wygrzebując kolejne "łupy" za grosze ! :)
66. Nigdy nie mam włączonych dźwięków w telefonie, gdyż bardzo mnie to drażni (obecnie staram się to zmienić, bo nieraz ktoś dzwonił a ja to przegapiłam) :P
67. Jedyne chwile spędzane przed TV to te, gdy leci "M jak miłość" czy np. "Xfactor" itp..
68. Niesamowicie denerwują mnie programy pokroju "Trudne sprawy" - jejku TRAGEDIA wrrr. :/
69. Obok mnie zawsze śpią różne pluszaki (jedynie te od K.) *.*



Ok.. myślę, że przesadziłam hihi^^
Ale żeby nie było tak kolorowo to jeszcze jeden, bo podałam 69 faktów, a przecież ta cyferka budzi różne skojarzenia, bowiem 70 fakt jest taki, że swego czasu miałam wiele ekhmmm skojarzeń oraz osoby przeze mnie spotykane, chyba to taki wiek :P

Uważam, że z tego co tutaj napisałam można mnie dobrze poznać - odbyliście jakby 'kurs przyspieszony' :P
Mam nadzieję, że z przyjemnością czytaliście moje wypociny, bo ja Wasze czytam wręcz z pasją :D



Buziaki :*
Marlena

35 komentarzy:

  1. Dzisiaj czytam już drugi taki post i szczerze mówiąc wcale mi się to nie nudzi. :-)
    Pozdraiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naczytalam sie takich postow juz huhu i nie niudza mis ie one sama zamierzam taki zrobic ale za jakis czas co by nie wszystkie blogerki na raz dodawaly :)
    Jestem na etapie poszukiwan psiaka Shih tzu ale nie nawidze psow z dlugimi wlosami dla tego bede biegac z nim do fryzjera jak czesto bezdie potrzeba by mial krotki wloski i wygladal jak puchata kulka :D
    Widze ze w podobnym wieku jestesmy i podobnie zakrecone w milosci bo my wlasnie mielismy 5 rocznice 31 lipca , a mam 19 lat skonczylam 9 czerwca :)
    Masz racje ja tez robilam sobie tipsy ale doszlam do wniosku ze moje moga byc ladniejsze :)Tolerancyjna jestem az do bolu jak dfaet sie maluje to niech sie maluje nie ma dla mnie nic dziwnego wszyscy jestesmy rowni :) Lody moge jesc ciagle bez ustanku zwlaszcza w lato :D Mogla bym tak porownywac jeszcze dlugo ale nie chce zanudzac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, faktycznie mamy wiele wspólnego :) a shih tzu oczywiście zależy od gustu :D my odwiedzamy fryzjera 3 razy w roku jedynie :P

      Usuń
    2. W sumie fajna taka odmiana tutaj takie dlugie kudelki a po wizycie u fryzjera krotkie :D Brak monotonii.

      Usuń
    3. nie, nie :D źle się zrozumiałyśmy - psiak ma cały czas długie włosy, ale golimy mu "podwozie" i podcinamy włoski o jakieś 5cm :P hehe^^

      Usuń
  3. punkt 7- mam to samo- tylko ze wybilam jako nastolatka spadając ze schodów i bylo kilka prob ratowania ale sie nie udalo:( POza tym jeszcze z 10 punktow mnie tez dotyczą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o nie myślałam, że spotkam osobę o podobnym przypadku :) fajnie wiedzieć, że obie nie mamy jakiegoś ząbka stałego :P ehh

      Usuń
  4. Bardzo fajnie jest mieć szczęśliwy związek i to tak długo zaczynając w tak młodym wieku! Fajnie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt :) ! Strasznie miło wspominam Nasze 5 lat z K. i czekam na więcej :) .. ile to się razem przeżyło :D hehe^^

      Usuń
  5. ja też poznałam swojego obecnego chłopaka mając 14 lat :) i dziś mijają 2 lata i 7 mies.jak jesteśmy razem :))
    Nie wiem czy bym dała rade tyle rzeczy o sobie wypisać . . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak człowiek się rozpędzi to może i 100 faktów wypisać
    bardzo lubię czytać ten TAG i miło jest poznać bliżej osóbkę, która siedzi po drugiej stronie i dowiedzieć się, że nie tylko pasja lakierów nas łączy :)
    też uwielbiam masaże i jestem przeokropnym zmarzluchem! :)
    też jestem leniwą bałaganiarą i mam dokładnie to samo - jak jest porządek, to nie mogę nic znaleźć - ja mówię, że robię wokół siebie artystyczny nieład ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe, ciekawe...
    niektóre z nich pasują do mnie:) np. 15, 54 czy 52:P

    OdpowiedzUsuń
  8. super jest ten tag, pozwala chociaż trochę poznać ulubione blogerki ;D które ciąglę podczytuję. kilka rzeczy mam podobnie np. 4 6 8, 9 (dokładnie tak samo...), 12 15 14 16 28 30, 36 i 37 (też bym tak chciała), 46, 47 ale tylko lakierów, 48 49 54 55 57 i 65 ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie posty! I mamy wiele wspolnego np. to ze boimy sie pajakow i jestesmy zmarzluchami(a myslalam ze tylko ja tak mam). ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. To się rozpisałaś :) Bardzo podoba mi się ten tag. Czytam opisy własne blogerek i jestem w szoku jak wiele zgadza się z moim wyobrażeniem o nich.
    6. Ja mam wietrzny chaos w pokoju. Moja wymówka jest ' Tylko ludzie o niskiej inteligencji muszą mieć wszystko poukładane. Geniusze odnajdują się w chaosie ;p'

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, jaki staż związku! :) A o puchnięciu warg coś wiem, tyle, że mi puchły od.. surowej marchewki :D w ogóle nie mogę oprzeć się wrażeniu, że skądś Cię kojarzę, albo po prostu znam kogoś bardzo podobnego !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też rzadko mam włączone dźwięki w telefonie i często przeglądam się w witrynach sklepowych:)

    Jakiego olejku używałaś dla swojego psa i jak efekty bo mam zamiar zrobić taki zabieg swojemu, ale trochę się obawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana to widzę, że także coś nas łączy :) hihi^^

    Ja na swoim testowałam olej ryżowy - kupiony w np. Auchan :) dzień przed całkowitym olejowaniem, nałożyłam większą kroplę na skórę by sprawdzić czy nie pojawi się w razie co reakcja alergiczna, ale nic takiego nie było, to olejowałam całe włosy na długości :) - piesek ma włosy nie sierść i kąpiemy go co 1-2 tygodnie. Myślę, że po dłuższym stosowaniu jak u człowieka stan włosków powinien się poprawić, mnie głównie chodzi o dociążenie i nawilżenie, bo ma bardzo puszące włoski^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na to wygląda:):)

      Mój ma średniej długości, strasznie puszą mu się przy głowie i wygląda trochę jak lew:P i nawilżenie by się zdecydowanie przydało^^ wielkie dzięki za odpowiedź:)

      Usuń
  14. Bardzo lubię czytać tego typu tagi. Może w końcu się zdecyduję zrobić taki o sobie.
    Widzę, że wiele cech mamy wspólnych, np też jestem okropnym zmarzluchem. Mam wiecznie lodowate stopy! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem bardzo pamiętliwa... Ale fajnie, w wieku 14 lat poznać taką miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Cię, że masz nerwy dbać o długaśną sierść Twojego pieszczocha, co do spania z pluszakami, też tak robiłam do porodu, gdy synek się urodził wyprałam i będę teraz dla niego^^

    OdpowiedzUsuń
  17. ja natomiast boje się węży bo pająki zniose;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ad.9 - ja w sumie też boję się pająków, ale bardziej pszczól, os itp. - zawsze przed nimi uciekam :)
    Ad. 23 - mnie zawsze baleriny obcierają pięty eh... strasznie mnie to wkurza
    A pieska masz ślicznego! :)
    Ad. 33 - uczulenie na czekoladę musi być straszne :(
    A lody też bardzo lubię.
    Karnację masz bardzo fajną, też bym chciała być trochę ciemniejsza ;p
    Ad. 37 - zazdroszczę!
    Ad. 52 - ja mam podobnie z butami haha :D zwykle szkoda mi założyć, żeby się nie pobrudziły, czekam na dobrą pogodę itp.
    Ad. 66 - ja też mam praktycznie cały czas wyłączony dźwięk, przez co trudno się do mnie dodzwonić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie wypociny ? to się świetnie czyta :) i pająków też nie znoszę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czytać takie wpisy :D
    Fajnie mieć taką miłość z nastoletniego okresu życia :)
    46 mam to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  21. 8,14,15, 41,44, 46, 69- czysta ja :D :D

    OdpowiedzUsuń
  22. mój shih tzu był dziś golony :) długie włosy męczą jego i mnie w te upały :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszcze 5,5 letniego związku ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. 70 faktu nie rozumiem w ogóle...przeczytałam go z 5 razy i nie wiem o co kaman...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi dokładnie o to, że miałam swego czasu taki okres w którym większość rzeczy budziła ekhmm zboczone skojarzenia :D ot cała filozofia :*

      Usuń
  25. Bardzo mi się ten tag podoba :)
    Zaszalałaś z tymi 70 faktami :P

    OdpowiedzUsuń
  26. rzeczywiście wiele cech mozemy połączyć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś bardzo ciekawą osobą :) kocham takie posty :) można się tylu rzeczy dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.