Testowanie z Creative Magazine !

Witajcie moi Mili :*

Dzisiaj chciałabym zapowiedzieć coś o czym pewnie niektórzy z Was już wiedzą :))
Otóż jakiś czas temu przyszedł do mnie przemiły email z propozycją współpracyhttp://testujzcreativemagazine.blogspot.com oczywiście od razu się zgodziłam, bo nie byłabym sobą gdybym nie chciała podjąć wyzwania :) ! Miałam tydzień czasu by stworzyć wzorki z użyciem tych cudeniek :)



Wiem jedno - będzie się działo !! Niektóre wzorki niestety nie wyszły mi do końca tak jakbym chciała, 
ale większość wydaje się być OK :) Także czekajcie, a będzie Wam dane :P



Buziaki, życzę słonecznej niedzielki :)
A dzisiaj wieczorem ukażą się na mym blogu winogrona na ostatni tydzień Projektu Owocowego!

Marlena


20 komentarzy:

  1. Ale wiejska jest ta reklama która wyskakuje :))))
    Czekamy na wzorki z niecierpliwoscią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki :D
    czekam na zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. z niecierpliwością czekam na zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) Dziś już widziałam podobny post o tej współpracy u kogoś i weszłam na tę stronę. Nie wiem czy ja coś źle zrozumiałam, ale tak się chyba można zgłaszać do współpracy po akceptacji regulaminu tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, ja nie wiem bo Oni do mnie napisali :)

      Usuń
    2. No tyle zrozumiałam:D chodzi mi tylko o to, że skoro już napisali ,to masz jakieś rozeznanie.. bo czytałam dziś u nich ten regulamin i miałam parę pytań, myślałam, że dowiem się od Ciebie;)

      Usuń
    3. myślę, że najlepiej zrobisz jeżeli maila Im puścisz :)
      korespondencja Nimi jest bardzo miła i przyjemna :) !!

      Usuń
    4. że tak bezczelnie jeszcze zapytam ( nie gniewaj się) a jaknie masz ochoty, to nie odpowiadaj:)
      Musisz w jakimś określonym czasie napisać rezenzję?

      Usuń
  5. Na Twoje zdobienia czekam z utęsknieniem! :)

    PS. Przepraszam za mały spamkik, ale zapraszam na pachnące rozdanie! http://coraz-mniej.blogspot.com/2013/08/80-pachnace-rozdaniekonkurs.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć co tam zmalowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie czekam :) jestem ciekawa co tym razem zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję współpracy, świetne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie, co fajnego zmalowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe kolorki:) czekam na efekty Twojej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z niecierpliwością czekam na zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opik ;) śliczny ten błękit

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.