Winogronowa Panna Kika..

Witam serdecznie :* !

Dzisiaj pragnę Wam przedstawić tajemniczą postać, która nawiedziła moje paznokcie z okazji ostatniego tygodnia Projektu Owocowego :) A jest nią zmalowana przeze mnie panienka zbierająca winogron z moich pazurków ;p

Zapraszam do podglądnięcia jej bajecznego ogródka :)










Za inspirację posłużył mi rysunek znaleziony w internecie:






My się już z Wami żegnamy i dziękujemy za głosy w poprzednim - arbuzowym tygodniu :* !

Tym razem Kika prosi o głosy osobiście :)





Pozdrawiam cieplutko,
Marlena

28 komentarzy:

  1. cudne *.* i te fotki!!! jakim sprzętem focisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziewczyny :) :*

      aparat to: Nikon D3000 ;))

      Usuń
  2. omg! cudowne. zaskakujesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej panienki, ale owocki znam ^^ słodkie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakość zdjęć jest cudowna. :)
    Co do mani, winogrona i pani je zbierajaca wyszły bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku prześliczny :) Naszedł mnie smak na winogron :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ładnie! fantastyczna inspiracja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, fajnie wyszło z tą dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczne to są Twoje prace :) Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne paznokcie :) aż nabrała mnie chętka na winogrona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ekstra ta dziewczynka Ci wyszła! Czadowe zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne :D aż nie wiem co dalej napisac :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Zatkało mnie!:) do tego cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudności! Oj chyba wygrasz Projekt tak coś czuję^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Co ja mam znowu powiedzieć? Że znowu super, że podziwiam i że mega?
    Tak! Super, świetne i gratuluję cierpliwości! :D

    PS. Zapraszam na rozdanie u mnie: http://coraz-mniej.blogspot.com/2013/08/80-pachnace-rozdaniekonkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.