Muminki się cieszą radością i życiem ! :)

Witam cieplutko,
dzisiaj kolejny Wieczorynkowy post - tym razem przedstawią się Wam na moich pazurkach Muminki, a w zasadzie kilka postaci z tejże dobranocki :) Osobiście tę bajeczkę bardzo lubiłam i mam do niej sentyment.

Mam nadzieję, że zechcecie im się bliżej przyjrzeć i ocenić moją pracę ;)
Możecie zauważyć, że Bukę celowo zrobiłam na tym straszącym pazurku - podwójny efekt, który musiałam pokazać - bo przecież Buka zawsze budziła strach jak mój paznokietek obecnie, także wszystko się zgadza.







Ryjek kompletnie nie wyszedł, ale nie ważne - mnie i tak się podobają. Całość oczywiście wykonana farbkami akrylowymi, jedynie baza to gradienty stworzone lakierami :)


A Wy lubiliście Muminki ?



Pozdrawiam serdecznie,
Marlena

50 komentarzy:

  1. Uwielbiałam! :)
    Miałam nawet gre komputerową z muminkami. Była to chyba moja piewrsza :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne :) Mi się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sliczne ci wyszły, muminki to jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale rewelacyjnie to wygląda, tło idealnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam muminkii! A Tobie jak zwykle wyszły zajebiście <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiałam oglądać tą bajkę, może wstyd się przyznać ale do tej pory czasami lubię sobie z yt puścić, a jak jest u mnie siostrzenica to bez oporów z nią oglądam, odcinek po odcinku, po kolei ;D
    mani bardzo mi się podoba, postacie świetnie ci wyszły, szczególnie Buka :)
    będę musiała pokazać te paznokcie siostrzenicy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju lubiłam Muminki a Twoja praca jest cudowna! pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona bajka z dzieciństwa.Jest nawet mój Bobek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe Ryjek jest bombowy :D w ogóle całość super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne :D Też uwielbiałam ta bajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewewlacyjnie Ci wyszły;) nie cierpiałam muminków. Jak chodzilam do kina na bonanzę bajkową, to zawsze większość to były one właśnie, byłam wściekła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super wykonanie, najlepszy jest ten gremlin na małym paznokciu

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszły rewelacyjnie! kciuk na pewno szybko odrośnie, tak jak mój wskazujący. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja się zawsze bałam Muminków i nie lubię do dziś;)
    ale zdobienie bardzo precyzyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba wszyscy lubili muminki ;) gradient bardzo mi się podoba ;) a muminki super :) zresztą jak zawsze u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buka u Ciebie wygląda bardzo sympatycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszły świetnie, takie wyraziste , bo Muminki kojarzą mi się z jakąś taką ponurą bajką :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale czadowe i ta Buka :D Chociaż paznokieć wcale nie straszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana wszystko Ci wyszło genialnie nie wiem czemu piszesz że nie wszystko :) mi się podoba i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne:) Dla mnie ta bajka była mroczna.. ale oczywiście oglądałam:d

    OdpowiedzUsuń
  21. ja lubiłam. ale też wydaje mi się że się ich trochę bałam :P
    bobek! a buka ładna na ładnym krótkim paznokciu. przecież odrośnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiałam muminki :D Mój mąż mówił, że w dzieciństwie bał się tej bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne malunki , podziwiam choć to nie była moja ulubiona bajka

    OdpowiedzUsuń
  24. moja bajka:)) Buka-postrach dzieciństwa razem z Gargamelem:)

    OdpowiedzUsuń
  25. muminek wyszedł ci świetnie :D niby prosty kształt, ale kiedy próbowałam wychodził mi wyjątkowo niekształtny :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super! Świetne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam https://kosmetyczneblogerki.fora.pl/ na pierwsze forum blogerek kosmetycznych! Zapraszam do rejestracji i udzielania się :)

      Usuń
  27. Głowa pełna pomysłów jak zwykle :) Super pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. słodkie...pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak tylko zbliżała się buka to odwracałam się tyłem do telewizora :D świetne paznokcie, masz wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  30. /bardzo ślicznie i kreatywnie Marlenko, wielkie wow!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja ulubiona wieczorynka! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne paznokcie! Uwielbiam muminki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne i na pewno pracochłonne:)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne!
    Muminek i mała Mi rządzą, ale reszta też jest super - najważniejsze, że z daleka widać, kto jest kto :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjne!!!!:)Marlenko tworzysz cuda na paznokciach.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.