Letnie kwiaty :)

Witam cieplutko !

Dzisiaj dość szybki post z moją pierwszą stylizacją pazurków wykonaną dla: http://testujzcreativemagazine.blogspot.com/

Lakiery, które użyłam do gradientu otrzymałam do testów właśnie od Nich :D
I przyznam szczerze, że jestem bardzo zadowolona ze współpracy !! Dziękuję :*

Otrzymałam do testowania 10 lakierów, a na wykonanie wzorków z nimi dostałam tydzień czasu.. Oczywiście nie byłabym sobą gdyby nie odezwał się mój "duch walki" i nie zmalowałam choć o jeden wzorek więcej niż liczy sobie tydzień. Uwierzcie - zdarzało się, że malowałam dwa wzorki na dzień :P hehe^^

Dlatego teraz odpoczywam i nawet nie mam sił nadgonić projektu Wieczorynka nad czym bardzo ubolewam, ale po tak intensywnym tygodniu nie mam po prostu ochoty na malowanie paznokci (wtf?!!) ehh :P

Pragnę zaprezentować białe kwiaty na cieniowanym tle, jak możecie się domyślić kwiaty wykonałam farbkami akrylowymi :) całość jeszcze dodatkowo pokryłam topem firmy Astor, który ma w sobie mnóstwo świecących drobinek - na żywo wygląda wręcz genialnie !


Użyłam lakierów: 
Lovely nr 128; moim zdaniem to idealny egzemplarz dla osób, które uwielbiają pastelowe, ale nie przesłodzone kolorki. Do pełnego krycia potrzebujemy 3 warstw i lakier niestety smuży podczas nakładania dwóch pierwszych warstw. Jednak te wady wynagradza nam cudowny połysk nawet bez użycia topu. Buteleczka i pędzelek standardowe dla tej serii. Szczerze polecam - mimo tylu warstw lakier schnie dość szybko :)

Lovely nr 405 - wrzosowy; Myślę, że ten egzemplarz spisuje się najlepiej z lakierów tej serii. Idealnie kryje dając przy tym żelkowy efekt o którym informuje nas producent. Ja użyłam 2 cienkich warstw na białą bazę. Schnie w miarę szybko. Kolorek jest nieco perłowy przez co nie każdemu może się podobać :) Osobiście polecam - dobry produkt w niskiej cenie!

O.P.I - in the cable car-pool lane; ten lakier był dla mnie totalnym zaskoczeniem. Niezbyt lubię ciemne kolorki na swoich paznokciach przez co podeszłam do niego bardzo sceptycznie. Na szczęście po pierwszym pociągnięciu pędzelkiem, który jest gruby i bardzo wygodny - od razu zmieniłam o nim zdanie. Jak dla mnie ma on kolor zmiksowanych jagód :) Kryje idealnie po dwóch cienkich warstwach, a ponad to bardzo szybko schnie :) Dodatkowo jego nazwa bardzo mnie intryguje ;> Serdecznie POLECAM !!







I co Wy sądzicie o takim połączeniu ? :)
Mnie osobiście bardzo się spodobało, kolorki przypominają mi lody o smaku jogurtu jagodowego :D





Pozdrawiam serdecznie,
Marlena

35 komentarzy:

  1. piękne <3
    uwielbiam Twoje paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło bajecznie! jestem zachwycona i po takim początku CHCĘ WIĘCEJ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanialłe kwiaty i tak idealnie wykonane, ach.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, ale się napracowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super niby kolory nie moje ale bardzo mi się podoba zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdobienie, napatrzeć się nie mogę ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿


    WOW! Pieknosci! Naprawde cos cudownego <3


    ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są:) Mam tak samo, że nie chce mi się malować teraz ;/ Ale Kubusia zmalowałam wczoraj, wyszedł średnio no ale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko zeby mi się nie podobało skoro zrobione w moich ulubionych kolorach ^^ Bardzo ładne zdobienie, kwiatuszki śliczne a zawijaski dodają piękny efekt końcowy.

    PS. Chyba każda z nas ma czasem taki dzień gdy mamy już dość tego malowania :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje kwiatki są kapitalne :)
    dziś będę w drogerii, w której znalazłam Gosh holographic :) życzyłabyś sobie, gdyby był? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK bardzo Cię proszę :) uratujesz mi moje zarwane nocki, gdyż przez niego często nie mogłam spać :P

      Usuń
  12. chyba się zakochałam w tych paznokciach :) po prostu przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. żebym ja umiała zrobić coś takiego na pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Ci wyszły te kwiatki, tło idealne dla nich :) Ten OPI bardzo ładnie wygląda :)
    A mogłabyś kiedyś zrobić post o farbkach akrylowych i pędzelkach? Muszę sobie w końcu jakieś kupić, a nie wiem jakie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Gradient świetny :) Ciekawi mnie ten opik jak wyglądałby solo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne jest to zdobienie! Podoba mi się kolor i wzór - uwielbiam fiolety i kwiatki, tu idealnie trafiasz w mój gust :P :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Marlenka!! odezwij się na maila!! jest GOSH :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham wszystko co jagodowe:D Twój mani też!
    To cieniowanie jest bajeczne... kwiaty przepiękne.. jesteś wielka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. kwiaty pięknie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kwiatki na pięknym cieniowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. CIEKAWE PAZNOKIETKI ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na tiulowe nowości ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kwiaty przepięknie wyglądają na tym cieniowaniu!Cudne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam fiolet, a w towarzystwie kwiatów podoba mi się jeszcze bardziej :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.