Wieczorynka na paznokciach..

Witajcie :)

Za nami już kolejny tydzień pazurkowego Projektu Wieczorynka - z tą właśnie myślą stworzyłam zdobienie, którego motywem przewodnim była dobranocka pt. "Pszczółka Maja". Bohaterów tejże bajeczki macie okazję obejrzeć na moich pazurkach poniżej :) Mam nadzieję, że propozycja przypadnie Wam do gustu, bo ja oceniam ten mani bardzo nieskromnie na 5+ !

Oczywiście zmiany w kolorze lakieru bazowego to nie wina światła, Waszych monitorów czy %% :P
Jako bazy użyłam lakieru termicznego ze sklepu Born Prettyy Store, którego zmienność mogliście podziwiać TUTAJ :) Cała reszta wykonana za pomocą farbek akrylowych i pędzelków.














Pszczółki pobuszowały troszkę w kwiatuszkach o porannej rosie stąd te piękne krople :P
...a tak na poważnie to chciałam zaprezentować tło w różnych odcieniach przez co nasi mali bohaterowie mieli okazję zażyć ciepłej kąpieli :)






Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie,

Marlena

48 komentarzy:

  1. O jeju! Pszczółka Maja! <3
    Uwielbiałam tę wieczorynkę :D
    Może dlatego, że sama mam na imię Maja? ;p
    Nieziemskie paznokcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne, najbardziej podoba mi się ten robal, nie pamiętam imienia ale jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanie miec takie pomysly z motwami bajek ladne

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudeńka! Maja jest prześwietna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka słodka pszczółka Maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ekstra! ;) super zdobienie. a ostatnie zdjęcie jest śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie! podpisuję się pod tą oceną ^^
    i świetny pomysł na tym zmiennym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż mi się buzia uśmiechnęła! gucio wymiata ;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pozytywne paznokcie, świetnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. tę pszczółkę, którą tu widzicie zowią Mają :) wszyscy Maję znają i kochają :D świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne.. wyglądają jak naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha ale świetne! I jeszcze to zmieniające się tło ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne! i na tym termicznym wyglada to super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają jak z ekranu w TV ! :D
    Genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie to namalowałaś, Maja wygląda jak żywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, a ta kolorowa baza pod spód zmieniająca kolor - genialny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalejesz, kocham twoje pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, masz talent :D genialnie je odwzorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale genialnie! Jesteś mistrzynią projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie:) aż żal zmywać takie pazurki ;) a lakier bazowy jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja ten wzorek oceniam na 6+ :D jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  22. AJJ, niesamowite. Uwielbialam ogladac Pszczółkę Maje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejny raz zaskakujesz oryginalnością ♥ Pszczółka maja rządzi :)

    Zapraszam do mnie: Seszel.blogspot.com
    Może jeśli Ci się spodoba to zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! No całkiem jak z mojej książeczki z czasów żenującego dzieciństwa :D Masz talent kochana i uwielbiam patrzeć na to, co potrafisz dzięki niemu wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł z tym lakierem termicznym! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Żałuje bardzo, że dopiero odkryłam Twojego bloga! Jestem pod wrażeniem Twoich paznokci i ich ozdabiania:o są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo serdecznie Ci dziękuję :) ! To miłe czytać takie słowa.. niestety obecnie pazurki są krótsze :( ale mam nadzieję, że wzorki które będę prezentować wciąż będą się Wam wszystkim podobać :) pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  28. masz talent ;) paznokcie wyglądają niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  29. Aaa :) Moja ulubiona bajka z dzieciństwa :D Wykonanie fenomenalne :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Pszczółkę Maję bardzo lubiłam , dzięki Twoim obrazkom przypomniałam ją sobie na nowo !

    OdpowiedzUsuń
  31. po prostu cudownie to wyszło:)

    nie, nie chodziło mi, że głupio. Chociaż właściwie... trochę idiotycznie wyglądałabym z pełnym makijażem oka w dresach, na rolkach albo jeżdżąc na rowerze. Oczywiście w mojej sytuacji, kiedy teraz mam wakacje i mieszkam na wsi. Nieco śmieszne by to było.

    OdpowiedzUsuń
  32. W życiu bym sobie czegoś takiego nie umiała zrobić, także gratuluję swojego dzieła. Słusznie oceniłaś swoje wykonanie na 5+;)
    A lakier termiczny baaardzo przypadł mi do gustu, sama chciałabym taki wypróbować. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja w Guciu;D pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.