Projekt Tęcza - rozpoczęcie :)

Witajcie :)

Kilka tygodni temu zadeklarowałam udział w kolejnym ProjekcieTęcza (KLIK).. zgodnie z naglącym mnie już terminem na tydzień 1 przychodzę do Was z pazurkami, w których główną rolę ma grać czerwień :)
Moje pazurki jak widzicie są skrócone, kciuk niestety się złamał tydzień temu nawet nie wiem jak :/ ale jestem na dobrej drodze - na całe szczęście bardzo szybko rośnie.

Wykonałam wzorek dość prosty, zainspirowana oczywiście postem Lakierowych Maniaczekhttp://polskie-lakieromaniaczki.blogspot.com/2013/08/paznokciowe-inspiracje-waterfall-nail.html
Jest to tzw. waterfall nail.. Nie jestem pewna czy ostatecznie wyszło mi to za dobrze, ale ogólnie bardzo mi się podoba ta metoda i na pewno jeszcze nie raz będę kombinowała z różnymi kolorkami. Jako baza - dobrze już znany marmurek z Lemax'a... swoją drogą to jest cudownyyy <3 Lakiery użyte do "fal" to piaski Holiday, ale na końcu zamalowane topem Essie gtg :) Czerwień to lakier Catrice nr 060, Bloody Mary To Go.

Tymczasem sami oceńcie czy Wam się podoba taki mix czy wolicie coś spokojniejszego:








I jak Wam się to widzi ? :)

No i co sądzicie o moich krótszych paznokciach ? - dajcie koniecznie znać ;p




Pozdrawiam cieplutko,
Marlena

50 komentarzy:

  1. Ładne połączenie kolorów jednak wzorek nie za bardzo znów mi przypadł.
    Kwestia gustu :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się krótsze paznokcie. A zdobienie nie do końca mnie przekonuje, za dużo się dzieje na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to tak, ale trzeba troszkę zaszaleć po kilkudniowej przerwie od malowania :D - dzięki za szczerą opinię^^

      Usuń
  3. Ciekawie i oryginalnie, i jak zawsze: ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy sposób na fajny mani ;) bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka! Masz Ty talent do takich cudów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby moje chciały chociaż do takiej długości urosnąć byłabym wdzięczna.... niestety łamią się jak opętane... dwa dni temu połamał mi się palec serdeczny i taka to robota... Tak po za tym podziwiam Cię za to, że non stop robisz coś przy tych paznokciach... mnie ten "zapach" lakieru strasznie męczy... fakt dużo tego i tak za kolorowo moim zdaniem. Statyczność wolę tak jak ten zielony hehe :D kurde na prawdę był mega :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło przepięknie:)
    Lemaxa też uwielbiam:D i podziwiałam również te inspiracje u Plm.. super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię takie mix-y, przynajmniej nie jest nudno. a Twoje pazurki, czy krótkie czy długie i tak prezentują się rewelacyjnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny waterfall ;) w krótkich też Ci ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie :D w krótkich tez ci bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. - dziękuję serdecznie dziewczyny za komplementy co do moich krótkich pazurków, ale i tak lepiej czuję się w dłuższych :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy mani :) Mi też się te "falki" spodobały :) W takiej długości pazurki też się świetnie prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się podobają teraz też poza tym nie zawiało nudą i pokazałaś że można mieć swoje krótsze :)

    P.S. mój wskazujący też rośnie i czekam aż dorówna pozostałym kolegom obok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękności masz na dłoniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie, wygrałaś tydzień 1.

    Cudo.

    Metody nie znam, więc muszę poszperać...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię czerwieni więc dla mnie za czerwono ^^ Ale gdyby było w innym kolorze to moc!
    no i pazurki dużo lepiej mi się ogląda jak są krótsze :) jak dla mnie wygląda to schludniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo udany pomysł świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł świety :)
    Super Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Y, krótsze? Ja chciałam już napisać: ale długaśne paznokcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie bardziej podobają się te "krótsze" paznokcie, chociaż one wcale takie krótkie nie są :)

    Zdobienie jak zwykle znakomite :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne mani, świetnie wykonane, bardzo mi się podoba ! :)
    A Twoje krótkie pazurki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Długość idealna! A mani mi się podoba - czasem trzeba odrobinę zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś pięknego!Na ładnych paznokciach wszystko wygląda ładnie,aż Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne paznokcie :) A zdobienie jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie do końca do mnie przemawia to zdobienie, może w innej wersji kolorystycznej wyglądałoby lepiej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaa, ale nietypowe takie pomieszane :D

    OdpowiedzUsuń
  27. :O ale pracochłonne! ale jakoś za dużo tego dobrego jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się to zdobienie, takie krwawe jest :D I ten Lemax jest świetny, muszę go kupić w końcu :)
    A pazurki krótsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nietypowy efekt, chyba bardziej by mi się podobało jakby kreseczki były cieńsze i było ich więcej ale i tak są ładne:). A paznokcie w wersji krótkiej i tak są bardzo długie:D

    OdpowiedzUsuń
  30. przypominają mi babeczki :D mi się bardzo podoba :)
    a krótkie też ładne - każde paznokcie są ładne o ile widać, że są zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zrobiłyśmy zdobienia w bardzo ale to bardzo podobnej tonacji kolorystycznej :D Też użyłam lemaxa i wykorzystałam motyw gradientu ;p
    A co do krótkich paznokci to wcale nie są aż takie krótkie i jak dla mnie wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pazurki wyglądają fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. krótsze pazurki- fenomenalne! a zdobienie? fajnie połączone kolorki, ale jak dła mnie zamiast marmurka mogła by być tam zwykła biel ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. moje i tak są krótsze od twoich ;)
    ładnie wyszło i bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowicie wkomponowałaś ten marmurek :) Jak dla mnie dużo się dzieje na paznokciach, ale wszystko do siebie pasuje, więc jest smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie osobiście bardziej odpowiada taka właśnie długość pazurków :) wzorek w pełni dopracowany, kolory fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie Ci to wyszło:) Moim zdaniem i tak masz długie pazurki ale taka długośc jest optymalna:)

    OdpowiedzUsuń
  38. łooo nie spodziewałam sie, że w tych kolorach może wyglądać to tak super! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie przepadam za bardzo długimi (przeszkadzają mi) a Twoje zdobienie jest MEGA MOCNE!

    OdpowiedzUsuń
  40. jest przepięknie, uwielbiam takie "dziwne" połączenia i miksy ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  42. przyjemnie się ogląda takie pazurki , ładnie przyozdobione i zadbane

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne paznokcie ! Cudne połączenie kolorów. Bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja widziałam waterfall u Nailasaurus i jestem zachwycona tą metodą
    bardzo chętnie ją wypróbuję, tylko ten okropny brak czasu!
    A Twoje zdobienie kojarzy mnie się z truskawkami, albo dragon fruit :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam, Marlena.